La plataforma 3Cat ha sumat durant el març més de 20 milions de reproduccions. Aquest mes, 3Cat consolida l'aposta per captar públic jove i infantil amb l'èxit de Jo mai mai La Patrulla Peluda, que han superat el milió de reproduccions a la plataforma. Tot just sis setmanes després de la seva estrena, la segona temporada de la sèrie adolescent Jo mai mai ha superat el milió de reproduccions a la plataforma, i és que per a aquesta sèrie, la franja de 14 a 24 anys representa el doble dels usuaris que habitualment consumeixen contingut a demanda a la plataforma. 

La sèrie La Patrulla Peluda és l'aposta més destacada del canal infantil Super3 (SX3) i en menys de tres mesos ha assolit el milió de reproduccions després de tenir una molt bona rebuda a la plataforma. A l'abril arriben nous continguts per als més menuts, entre els quals la nova temporada de La Patrulla Peluda, la setena temporada de la ficció Projecte Beta i l'esperat retorn de Les tortugues ninja

Crims continua batent rècords

En el rànquing mensual, segueix el lideratge indiscutible de Crims, amb més de 150.606 reproduccions per capítol i que es manté com el programa més vist en directe i a la carta de tota la temporada. El Com si fos ahir se situa en segon lloc, amb 70.099 reproduccions també per episodi, després d'arribar a la fita de 1.500 capítols aquest mes de març. Històries de l'escola, la sèrie documental sobre el dia a dia dels centres educatius a Catalunya, se situa en tercera posició amb 82.176 reproduccions. 

Els documentals, un altre dels continguts insígnia de 3Cat, també marquen bons registres i tant el Nits sense ficció com el 30 minuts se situen dins del top 20 de continguts més consumits a la plataforma. El documental Revolució 304 ha estat el segon Nits sense ficció més vist de la temporada a la plataforma. També destaquen en el rànquing de març els nous capítols dels programes d'entreteniment del prime time Polònia Joc de cartes, així com Col·lapse ManicòmicsTitó es posiciona com el contingut infantil que genera més interès a la plataforma. 

L'esport femení guanya adeptes

Un mes més, el futbol encapçala el rànquing dels continguts més vistos en directe. Concretament, els quarts de final de la Champions League femenina entre el Wolfsburg i el Barça, que, amb 66.524 reproduccions, és l'emissió que ha despertat més interès aquest març. En el top 10 hi trobem 7 continguts més de futbol, les semifinals de la Copa de la Reina entre el Barça i el Madrid i el clàssic de la Lliga F, i fins a tres retransmissions de LaTdT de Catalunya Ràdio. 

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!