La marca de iogurts Danone llança la campanya 'L'essencial és ajudar-nos' per "donar suport a les famílies espanyoles en aquesta arrencada d'any, abaixant el preu dels seus iogurts naturals i de sabors per assegurar així l'accés a una alimentació saludable essencial de la màxima qualitat."

"Som conscients que estem en un moment complex per a l'economia de moltes llars i des de la nostra marca de iogurts Danone volem estar al costat de les famílies com portem fent més de 100 anys garantint una alimentació saludable essencial cada dia", va afirmar Javier Pejito, vicepresident de Màrqueting a Danone España. Amb aquesta promoció, la companyia va explicar que "el paquet de quatre iogurts naturals i de sabors de la marca Danone està disponible per 1 euro i aquesta baixada de preu s'aplica proporcionalment a la resta de formats".

Va indicar que "en aquest context de crisi econòmica, els espanyols s'han vist obligats a canviar els seus hàbits de consum. El que de vegades comporta deixar de comprar certs productes, en detriment d'una alimentació saludable." "No podem permetre que la inflació condicioni l'alimentació de les famílies. Per a això, hem abaixat el preu dels nostres iogurts de la marca Danone, tant naturals com de sabors, alhora que garantim mantenir la mateixa qualitat de sempre. Volem assegurar l'accés a un aliment de gran aportació nutricional, com és incloure un iogurt al dia, clau per a una alimentació saludable," va assegurar Pejito.

"Les famílies", va afegir, "s'han hagut d'estrènyer el cinturó i nosaltres també per estar al seu costat quan més ens necessiten. Han estat molts mesos de feina per tirar endavant aquesta iniciativa, que ha necessitat la implicació de moltes persones, tant equips interns com|com a externs, amb una col·laboració molt estreta amb els nostres clients, per exemple".

La companyia va assenyalar que, "com defensava l'Associació de Fabricants i Distribuïdors (Aecoc) fa uns mesos, el gran consum ha ajustat els seus marges en estar repercutint en el preu final de venda al públic menys d'un terç de l'increment de costos de producció, que supera el 70% en alguns productes".

Amb aquesta nova campanya, la marca de iogurts Danone presenta un nou anunci "que ho fa encara més especial en rellançar el mític jingle amb què s'estrenava en televisió el 1968. 'Dona'm Danone, Quiero Danone', la cançó que va acompanyar a tota una generació tornarà a sonar de nou a la televisió".

Aquest nou anunci està protagonitzat íntegrament per Danoners, "com els agrada identificar-se als empleats de la companyia, al costat de les seves famílies que han volgut donar vida a la campanya." "Un anunci de famílies per a famílies on tornem als nostres orígens reivindicant l'essencial, el que ens fa únics i el que ens ha unit a les famílies: el nostre iogurt de sempre", va explicar Pejito.