Mercadona ha actualitzat el seu número de telèfon gratuït d'atenció al client, que passa a ser el 800 500 220. El servei d'atenció al client que s’ofereix a través d'aquest nou número, que conviurà amb l'anterior durant un temps, manté la resta de les característiques del servei d’atenció personalitzada, que el 2021 va aconseguir respondre a més de 230.000 consultes rebudes al llarg de l’any. Mercadona ofereix gratuïtament atenció personalitzada a tots els clients d'Espanya i Portugal.
El servei d'atenció al client de Mercadona està format per un equip de 85 persones, que està a disposició dels clients entre les 7.00 a les 22.30 hores (una hora menys a Canàries), de dilluns a diumenge, els 365 dies de l’any. Aquest equip de persones atén consultes i resol qualsevol dubte, no només per via telefònica sinó també mitjançant les altres vies disponibles, com ara el formulari web, el correu electrònic, les xarxes socials (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube i LinkedIn) i la secció web de Preguntes Freqüents.