El gegant alemany de drogueries Rossmann, líder del sector amb més de 4.000 establiments per tota Europa i una facturació global de gairebé 14.000 milions d’euros en 2023, inicia el seu desplegament a la Catalunya Central obrint la seva primera botiga a Vic. Serà el proper divendres 13 de desembre quan la companyia celebri el seu aterratge a la comarca d’Osona, concretament al nou parc comercial Garrofa Park de la capital osonenca, al costat del Lidl de la carretera de La Guixa.

Després de l’excel·lent rendiment de les botigues amb les quals ja compta Rossmann a Barcelona (carrer Numància amb Berlín, carrer Parcerisa i carrer Gran de la Sagrera) i el Garraf (Sant Pere de Ribes i Sitges), la multinacional aposta ara per Vic i ho vol celebrar amb importants ofertes de benvinguda. Un 20% en tots els seus productes de maquillatge i un 10% afegit en tot l’assortiment son els descomptes que ofereix l’establiment, que disposa de 360 m2 de sala de vendes on combina les marques més conegudes amb la seva gamma propia. L’enorme varietat i els preus sempre competitius son els trets principals que defineixen l’estratègia de la firma des que va arribar a Catalunya ara fa any i mig.

Diferents productes de cosmètica. Foto: Pixabay

L’inauguració de divendres a la capital d’Osona és la sisena a terres catalanes i aquest desplegament tindrà continuitat l’any que ve, amb noves obertures també a les províncies de Girona i Tarragona. Barcelona també afegirà al menys una botiga més al seu còmput: ja está confirmada l’obertura el proper 28 de febrer a Gran Via de les Corts Catalanes entre Nàpols i Roger de Flor.

La companyia, amb més de 50 anys d’experiència, va aterrar a Espanya en 2020 per tal de reinventar el model de drogueria i satisfer totes les necessitats de la llar. Drogueria, perfumeria, cosmètica, higiene personal, articles per al nadó, son algunes de las categories que ofereix, així com productes BIO, nutrició esportiva, parafarmàcia i alimentació, entre d’altres. La proposta de la firma combina la gamma pròpia de Rossmann amb les marques de sempre, un mix que els hi permet ser especialistes i oferir al client sempre la millor opció.

Rossmann s’ha convertit en tot un fenomen d’èxit des que es va establir a Espanya fa ja més de quatre anys. Les dades ho demostren: 2023 fou el millor exercici de la firma alemanya amb una facturació de 18 milions d’euros. Pel que fa a l’aspecte laboral, la multinacional, que en 2023 es va posicionar entre els millors ocupadors del món segons la revista Forbes, ha assolit ja els 500 col·laboradors en Espanya, dels quals gairebé 70 desenvolupen la seva feina a Catalunya.