Nova polèmica entorn el futbolista Marcos Llorente, ara pel logo del seu nou negoci que ha creat amb els exfutbolistes Ibai Gómez i Fernando Amorebieta, Erika Choperena, dona de Griezmann; els entrenadors personals Endika Montiel, Sebastian Cordovez i Adolfo Madrid; i el influencer negacionista que el sol produeixi càncer Carlos Stro. La nova aventura empresarial és una marca de cafès sota el nom 'Irreverentes' que el defineixen com "un cafè d'especialitat torrat per nosaltres". Tot i que el negoci es va impulsar fa uns mesos, la polèmica s'ha originat arran d'una de les últimes publicacions de Llorente a les xarxes on compartia el logo del producte, que ha sorprès per la seva similitud amb les SS (Schutzstaffel), esquadres de protecció en alemany, de l'etapa nazi. Segons apunten a les seves xarxes socials es tracta d'un projecte "que amb molt d'esforç, afecte i, sobretot, molta passió, ve a demostrar el que significa un bon cafè d'especialitat".
Les crítiques a les xarxes no s'han fet esperar i molts usuaris han considerat que el logo és "idèntic" al símbol de les SS. Uns altres fan servir la ironia i es pregunten qui ha estat "el geni del màrqueting que li ha colat Marcos Llorente el símbol de les SS a l'inrevés per a la seva marca de cafè". Segons apunten altres usuaris, l'empresa compta amb merchandising com dessuadores amb el nom i el logo de l'empresa. "No dono crèdit amb el logo de l'empresa de cafè de Marcos Llorente", escrivia un. "Però aquesta gent no té un equip darrere o alguna cosa?", es pregunta un altre.
L'empresa dels futbolistes venen diferents especialitats de cafè, amb noms com Coold Brew, Mojigato o Laostia, amb preus que van des dels 11,95 euros per 250 grams. També tenen samarretes i dessuadores entre 35 i 70 euros amb títols com "la proscrita" o "la insolente" i en cadascuna d'elles es pot llegir el nom de la marca i "caffeine hearted" (cor de cafeïna), en totes elles apareix el polèmic logo.