PortAventura World reobre les seves portes el proper 8 d'abril atapeït de novetats i emoció i amb la mirada posada en aconseguir una temporada reeixida. El resort donarà el tret de sortida amb una novetat de rècord: el primer Easter Celebration de PortAventura World, que comptarà amb la instal·lació de l'ou de Pasqua decorat més gran del món, reconegut pel Guinness World Records, així com amb animació itinerant i decoració especial a les zones de Mediterrània i SésamoAventura.

Així mateix, el resort recupera la seva completa oferta d'espectacles el 2022, amb Destination Dance, un xou musical acrobàtic- amb nova escenografia, coreografia i acrobàcies- que tindrà lloc al Gran Teatre Imperial de la Xina, com una de les grans novetats. Entre els xous més emblemàtics, destacaran Aloha Tahití, amb els seus exòtics balls tradicionals de la Polinèsia Francesa; la monumental Fiestaventura, que té lloc cada nit al llac de Mediterránea i que torna renovada després de dues temporades sense celebrar-se a causa de la covid-19, i l'animat PortAventura Parade. També tornaran Las Aventuras de Tadeo Jones i Rituals Mexicans, que romania tancat des de 2019, a La Cantina de Mèxic. Així mateix, es recuperarà La Parada, l'espectacle previ a Fiestaventura, que també ha estat paralitzat dos anys.

També Ferrari Land i les seves impactants atraccions iniciaran la temporada 2022 el proper 8 d'abril, després d'una reobertura exprés el 27 de març amb motiu del Gran Premi de l'Aràbia Saudita de Fórmula 1. Per la seva part, PortAventura Carib Aquatic Park, perfecte per refrescar-se en els seus nombrosos tobogans i piscines, obrirà al públic el 4 de juny.

A més, una novetat per a les famílies que vulguin celebrar l'aniversari dels més petits de la casa serà la possibilitat de fer-ho en exclusiva en La Casa de Woody, la mítica mascota del resort.

David García Blancas, director general de negoci de PortAventura World, destaca que "reobrim amb l'emoció i l'entusiasme de sempre i desitjant que els nostres visitants gaudeixin de les novetats que tenim preparades. L'any passat, malgrat la complexitat de tota la conjuntura, vam tancar amb una gran afluència de visitants, sent la gran majoria clients nacionals. Aquesta temporada, esperem superar les xifres de 2019 i recuperar la dada d'afluència internacional". També exposa que "aquest serà un any molt especial, amb la primera celebració de la Pasqua al resort, que estem convençuts que calarà en el públic com ho han fet altres propostes com Halloween o Nadal. A més, hem actualitzat l'aposta gastronòmica dels nostres hotels, recuperat l'horari nocturn i reactivat alguns dels nostres espectacles més emblemàtics. Sens dubte, serà un any per al record, en el qual confiem en la recuperació definitiva del sector."

Reforç dels compromisos mediambientals i socials

En la nova temporada, PortAventura World continuarà recolzant una estratègia clara en termes de sostenibilitat, compromís social i bon govern, adherit a la consecució dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de les Nacions Unides. En aquest sentit, el resort planeja sumar-se el 2022 a iniciatives tan rellevants com la de Science Based Targets Initiative (SBTi), un projecte liderat, entre altres, pel Carbon Disclosure Project (CDP), el Fons Mundial per a la Naturalesa (WWF) i el Pacte Mundial de les Nacions Unides (UNGC). En adherir-se a aquesta iniciativa, la companyia es fixarà uns ambiciosos objectius climàtics basats en la ciència per reduir les emissions de gasos amb efecte d'hivernacle i limitar l'escalfament global per sota dels 1,5ºC. Al seu torn, PortAventura World continuarà compensant les seves emissions restants d'abast 1 i 2 per continuar sent un resort operacionalment neutre.

La gastronomia, un altre dels pilars clau de l'oferta de PortAventura World, també integrarà un enfocament sostenible. Amb l'objectiu de continuar impulsant la millor experiència per als visitants del resort, s'afegiran opcions saludables com l'alimentació plant-based. Així, a l'autoservei Bora Bora, totalment reformat, s'oferiran poke bols, wok o smoothies. Altres novetats gastronòmiques apostaran per noves tendències com la integració de la cuina fusió, plats saludables i productes bio i orgànics, a més d'aptes per a celíacs. En aquest sentit, se sumaran a l'oferta menús i bufets exclusivament vegetarians, veggies i flexitarianos.

Així mateix, s'obrirà una nova botiga eco-friendly a la zona de Far West, que oferirà productes i souvenirs de marques compromeses amb el medi ambient, i es continuarà impulsant el xou Cuidemos el Planeta, dedicat a la conscienciació dels més petits sobre la importància del reciclatge i l'ús responsable dels recursos juntament amb Oscar The Grouch i els personatges de SésamoAventura.

En el pla social, la Fundació PortAventura tornarà a acollir 200 famílies amb menors en situació vulnerable per una malaltia greu en el seu Dreams Village, com a part de la seva teràpia de recuperació, i donarà continuïtat a esdeveniments solidaris icònics com la seva cursa solidària, que celebrarà la seva desena edició el 2022, i el seu sopar benèfic anual per al finançament de projectes socials de l'entorn de Tarragona.

En l'àmbit de les mesures de seguretat contra la Covid-19, s'aplicarà la legislació vigent segons cada moment.

LaLiga 29's, un projecte estratègic acabat d'estrenar

A més d'aquestes novetats, PortAventura World continuarà apostant per un dels seus projectes més recents i innovadors: el sports bar LaLiga TwentyNine's, creat en el marc de la joint venture subscrita entre la companyia, LaLiga i Kosmos per generar contingut innovador al món de l'entreteniment. Es tracta del primer restaurant del món tematitzat en LaLiga, que ofereix als visitants gastronomia de qualitat en combinació amb el gaudi de competicions esportives en directe, a més d'una àrea de eSports.

També el videojoc The Beat Challenge, l'aplicació del qual s'està actualitzant en aquests moments, tindrà un paper fonamental en l'oferta digital de lleure de PortAventura World aquesta temporada, com una experiència immersiva ideal per als amants del futbol que traspassa les fronteres físiques del resort de la mà de tecnologia disruptiva. Amb l'objectiu d'arribar el mig milió d'usuaris actius a final d'any, la proposta està sent bé rebuda pels amants del parc i del futbol.

La digitalització continuarà sent altre dels pilars de negoci estratègics del resort en els propers mesos, donat suport per iniciatives en marxa com el pagament amb Bitcoin als seus hotels, convertint-se al primer resort a tot Europa que accepta criptomonedes i la plataforma de la qual es definirà pròximament, o l'actualització del seu web oficial, que incorporarà nous productes i un canvi d'estètica. Així mateix, destaca el desenvolupament d'un videojoc de PortAventura World a Roblox que connectarà la Realitat Virtual (RV) amb el parc i la posada en marxa de noves activitats de eGames dins del resort, com la Balloon World Cup celebrada en el seu Convention Centre l'any passat.