Els danys al tren d'aterratge i al motor són el que, aquest dilluns, va obligar al Boeing 767 d'Air Canada a realitzar un aterratge d'emergència a l'aeroport de Barajas. Com es pot veure a les imatges, una de les rodes del tren d'aterratge estava destrossada i alguns trossos d'aquesta van impactar en un dels motors de l'avió.

Roda Avió Air CanadàRoda Avió Air Canadà 2

L'aparell va estar sobrevolant l'espai aeri madrileny durant quatre hores cremant combustible per rebaixar el pes de l'avió. Des del sindicat de pilots Sepla ja s'explicava que aquesta és una maniobra prevista als protocols, de tal manera que l'aterratge es pogués fer de forma segura. El Boeing 767 d'Air Canada amb destí Toronto va sortir de l'aeroport de Barajas a les tres de la tarda, però poc després el pilot va informar que havia perdut peces del tren d'aterratge que van entrar al motor.

Estat roda tren aterratge avió avariat Air Canadà

A través de Twitter, Oscar Sanguino, president de Sepla, va celebrar que no hi hagués "danys personals" ni entre les 130 persones del passatge ni entre la tripulació, després d'admetre que havia estat una jornada "dura" a Barajas. Sanguino va agrair la "professionalitat" de pilots, controladors, cossos de seguretat de l'Estat, serveis sanitaris i personal de l'aeroport. Gràcies a tots ells, va afirmar, "tot ha sortit bé".

Motor avió Air Canadà avariatMotor avió Air Canadà avariatMotor avió Air Canadà avariat