Avui en dia les opinions a Internet sobre la qualitat d'un restaurant són indispensables. Moltes vegades abans d'anar a menjar a algun lloc ens assegurem de les qualificacions que té mitjançant pàgines com TripAdvisor. Aquest sistema pot ser molt beneficiós per un local, pot causar l'augment del nombre de comensals, o molt perjudicial, en algunes ocasions els comentaris són negatius i arriben de persones que no han ni anat al restaurant.
Artur Martínez, xef i propietari del restaurant Capritx de Terrassa, amb una estrella Michelin, ha decidit rebel·lar-se contra aquest sistema de puntuacions. El cuiner demana als seus clients que publiquin a TripAdvisor comentaris humorístics i sense sentit.
Cuelga tu relato ficticeo-cachondo sobre #capritx en TripAdvisor y riámonos un rato. Primera crítica inverosímil... pic.twitter.com/L9VKqdxis8
— CAPRITX (@artur_martinez) 31 de mayo de 2017
El mateix xef n'ha compartit alguns a Twitter:
El xef reclama que sigui el mateix negoci el que decideixi si entrar o no a formar part de TripAdvisor. Si més no, es tracta d'una pàgina gestionada pels usuaris, en el moment en què un local obre les portes al públic està exposat a entrar en aquest joc de crítiques.
La gran majoria de queixes que sorgeixen contra aquestes pàgines, diuen que no és just aconseguir bones puntuacions que et poden haver donat familiars o amics, ni tampoc tenir-ne de dolentes sense cap mena de fonament.