SEUR incorporarà 2.500 professionals per a la campanya de Black Friday, Nadal i Rebaixes. Un any més, el Black Friday, data ja consolidada al calendari comercial espanyol, tornarà a marcar el començament de la campanya nadalenca.
Així, des de l'11 de novembre i fins que finalitzin les rebaixes de gener té lloc una de les campanyes de vendes més important de l'any. Unes setmanes en què SEUR espera gestionar més de 32 milions de paquets.
El dia que marcarà el pic de comandes serà, segons les estimacions de SEUR, el 2 de desembre, quan la companyia espera gestionar xifres properes al 1.100.000 de paquets. Un any més, les principals destinacions d'aquests enviaments seran Madrid, València, Barcelona, Bilbao, Sevilla i Màlaga.
SEUR incorporarà a 2.500 professionals, principalment repartidors, mossos de magatzem i personal d'atenció al client. D'altra banda, la companyia també reforçarà les seves infraestructures a fi d'augmentar la seva capacitat amb la incorporació de noves naus de distribució i ampliacions dels centres per garantir la gestió i el transport de tots els enviaments.
Aquests centres comptaran també amb una flota de vehicles ampliada, concretament SEUR incorporarà 2.000 vehicles sumant arrossegament (tràilers), furgonetes i vehicles lleugers d'última milla a la seva flota, el 25% d'ells sostenibles, per garantir els temps de lliurament a tots els usuaris.
"La campanya de Nadal és un moment clau tant per a consumidors finals com per a empreses de tota mena. El nostre objectiu durant aquests mesos és ser el soci de transport més fiable per als nostres clients empresa i la companyia més eficaç per als consumidors finals. Les compres d'aquests dies solen ser més especials i per això realitzem aquest reforç a tota la nostra cadena de valor amb prou antelació per assegurar que complim les nostres promeses de lliurament durant tota la campanya", va afirmar Benjamín Calzón, director d'Operacions de SEUR.
SEUR FRED
La solució de transport a temperatura controlada de SEUR augmentarà la seva capacitat un 30%, amb més de 6.500 m2, per gestionar l'alta demanda d'enviaments de productes frescos en aquestes dates
SEUR fred és ja un dels serveis més demandats de la companyia, l'any passat va experimentar un creixement sostingut del 15%, la qual cosa reforça la companyia com a líder a Espanya en la categoria d'enviaments a temperatura controlada. Així, SEUR fred ha elevat la seva capacitat de lliurament, passant de 7.000 enviaments diaris a més de 8.000 aquest últim any, la qual cosa subratlla la creixent preferència dels clients per aquest tipus de serveis.
Aquest increment es veu acompanyat per l'expansió de la seva flota especialitzada, que ara compta amb més de 450 vehicles, dedicats tant a lliuraments de llarga distància com a distribució local. A més, 82 naus de la companyia compten amb instal·lacions de fred, el que contribueix a l'excel·lència en la gestió del transport a temperatura controlada de paquets que contenen productes com els aliments frescos, que són dels més sol·licitats per Nadal.
OUT OF HOME
SEUR va assenyalar que els serveis Out of Home, dissenyats per adaptar-se a les necessitats del client i els seus horaris, ofereixen durant aquesta campanya una varietat d'opcions de recollida i lliuraments per a les comandes online que seran claus per agilitar totes les gestions.
En aquest sentit, SEUR comptarà amb més de 9.500 punts Pickup actius distribuïts per tot el territori nacional. Dins d'aquesta xarxa, s'inclouen, a més de les botigues de conveniència, 1.000 'lockers' que faciliten una recollida més flexible i accessible per als clients. Aquest servei reforça el compromís de la companyia amb la innovació i la sostenibilitat.