Hi ha titulars que s'han de llegir dues vegades per estar segur que s'ha entès bé el que deien, com és el cas d'aquest sobre l'incident que s'ha viscut en un vol d'Iberia que feia la ruta de Düsseldorf (Alemanya) a Madrid. Els fets s'han produït a la cabina del pilot d'un Airbus 320 que anava d'Alemanya a Madrid. En ple vol, quan el pilot estava als comandaments de l'avió, va aparèixer una taràntula a la cabina. L'animal va mossegar el pilot amb l'agreujant que aquest era al·lèrgic a les aranyes.
Per sort, tot va sortir bé, ja que la tripulació, ràpidament, va buscar dins la farmaciola per emergències alguna cosa per tractar la reacció que li havia provocat la picada. La tripulació de cabina li va subministrar un medicament amb corticoides antiinflamatori i, per sort, la reacció va disminuir.
Final feliç
Tot i l'incident, gràcies a la ràpida actuació de la tripulació, l'avió va poder aterrar sense problemes a l'aeroport de Barajas. Ara bé, com a conseqüència, sí que es van produir retards de tres hores al vol de l'avió, que havia de seguir el viatge cap a Vigo.
L'incident va provocar que l'aeroport de Madrid activés el protocol de seguretat i procedís a la fumigació de l'avió per si hi havia un altre animal similar. Es creu que la taràntula podria haver entrat a l'aparell juntament amb l'equipatge durant un vol previ entre Madrid i Casablanca, i és que aquest no és el primer cop que es produeix un incident d'aquest estil, ja que s'han donat casos de vols procedents de l'Àfrica on s'ha incinerat equipatge per prevenir possibles plagues.
En un comunicat oficial, Iberia va assegurar que el comandant es troba en bon estat de salut i fora de perill. A més, encara que alguns membres de la tripulació van descriure l'aràcnid com una taràntula, no se n'ha confirmat amb certesa l'espècie.