Telepizza va informar aquest dimecres que torna a donar un impuls a la seva estratègia d'innovació de producte per continuar apropant-se a alguns dels sabors nacionals més reconeixibles. La marca va indicar que reinventa la seva icònica Barbacoa, la més consumida pels espanyols cada any, amb dues noves receptes.

Telepizza llança dues noves varietats: la Barbacoa Crac-Crac, que té com a ingredient protagonista les migas amb xoriço i les vores farcides de formatge amb sabor a xoriço, a més de cansalada i la distintiva salsa barbacoa de la marca; i la Barbacoa Chup-Chup, en la que la protagonista és la carn de boví estil entatxonada i les vores farcides de formatge amb sabor a xoriço, a més de la seva clàssica salsa barbacoa. Dues noves receptes amb què amplia la família Barbacoa, la més volguda pels consumidors.

En total, l'any passat Telepizza va vendre més de 30 milions de pizzes, dels quals més de 6 milions d'unitats pertanyen a la Barbacoa. És aquesta varietat la que cada any revalida el seu lloc com la pizza més venuda.

Nova campanya

Les noves Barbacoes de Telepizza arriben als més de 700 restaurants de la marca a Espanya amb una nova campanya en la qual Telepizza celebra l'essència que l'ha acompanyat durant tants anys: la connexió i el gaudi compartit amb família i amics entorn de les seves pizzes.

'Un país molt de Telepizza' és el nom d'aquesta campanya amb la qual reivindica el seu lloc en la cultura popular d'aquest país i reconeix els seus clients com a protagonistes del seu èxit. La campanya s'emmarca a la seva plataforma de comunicació 'Viva la Massa' i torna a retre homenatge a la gent des d'una nova perspectiva, destacant el seu paper a l'hora de compartir els moments més especials del dia a dia.