The Core, l'escola d'audiovisuals pertanyent a la xarxa d'educació Planeta Formació i Universitats, aterra en la fira d'educació i orientació acadèmica Aula del 26 al 30 de març amb una proposta "disruptiva que fusiona tecnologia i formació com mai no s'ha vist".
The Core oferirà als visitants al seu estand una experiència immersiva, apropant les eines més innovadores del sector audiovisual i demostracions de projectes en viu al talent del futur. "Aula és una oportunitat única per viure de primera mà, la qual cosa significa formar-se a The Core. Convidem tots els apassionats de l'audiovisual a visitar el nostre estand i descobrir com la innovació i la tecnologia poden transformar el seu futur professional. No es tracta només d'aprendre, sinó d'experimentar, crear i connectar amb la indústria des del primer dia", va explicar Mercedes Auguri, degana de The Core.
Entre els principals reclams i experiències de The Core en Aula 2025, destaquen la zona de croma interactiva, un espai en el qual els visitants podran experimentar i gravar-se en diferents entorns virtuals en temps real; les ulleres de realitat mixta amb un viatge a través d'una experiència de realitat estesa que porta la immersió audiovisual a un altre nivell; i el simulador de conducció, una experiència interactiva que permetrà als visitants viure la sensació de conduir en un entorn virtual.
Amb aquesta proposta, The Core va assenyalar que reafirma el seu compromís amb la formació de les noves generacions a través de la integració de les eines més avançades de la indústria en el procés d'aprenentatge, com la Realitat Virtual i la Realitat Augmentada.
Considera que Aula 2025 serà l'escenari perfecte per mostrar "com l'educació al sector audiovisual està evolucionant cap a un enfocament més pràctic, immersiu i innovador, en línia amb les demandes que ara mateix trasllada el mercat laboral".
Ubicada a Madrid Content City, el major hub audiovisual d'Europa, The Core destaca la seva aposta pel seu "enfocament pràctic", la seva connexió amb la indústria i les seves instal·lacions "d'avantguarda", que inclouen 20.000 m² de platós, sales de realització, estudis de ràdio i laboratoris especialitzats.
Afegeix que la seva metodologia formativa, centrada en l'ocupabilitat i en l'aprenentatge pràctic, es basa en col·laboracions amb empreses líders com Atresmedia, Grup Sequoia, PlayStation Talents i Banijay.
Per la seva part, Aula és la fira més important d'educació i orientació acadèmica d'Espanya, celebrada anualment a Ifema Madrid. Reuneix cada any a més de 140.000 visitants, i compta entre els seus expositors amb centres educatius, universitats i entitats formatives de diferents àmbits, oferint a estudiants, docents i famílies informació sobre opcions acadèmiques, sortides professionals i innovacions en metodologies d'ensenyament.