El màrqueting és un sector canviant, d'evolució constant i essencial per al desenvolupament de qualsevol empresa. Ara mateix, ja podem anar coneixent algunes de les tendències que marcaran el rumb d'aquest món durant el 2025. Un dels puntals clau és l'email màrqueting i, dins d'aquest, la hiperpersonalització de les campanyes.

Avui dia, els clients reclamen experiències més personalitzades així que, des de les empreses, són necessàries eines com Mailrelay, per a l'enviament massiu de correus electrònics. Aquest servei ofereix el major compte gratuït, editor per intel·ligència artificial, API de desenvolupament i SMTP amb estadístiques detallades. Tot això amb el suport dels millors professionals, perquè la teva empresa brilli i s'adapti a les noves tendències de consum.

La IA en la personalització dels correus electrònics

Que la intel·ligència artificial té un paper en auge en la nostra societat és obvi, però també en el camp de l'email màrqueting, on aquesta tecnologia permet una major personalització i anàlisi de dades per poder conèixer l'audiència de la teva empresa. Així mateix, podràs entendre patrons de comportament, interessos i preferències per personalitzar els missatges i adaptar el teu contingut a cada destinatari.

Personalització i interacció

Aquesta hiperpersonalització de l'email màrqueting també et permetrà convertir els correus en plataformes d'interacció amb el teu públic. Una altra tendència clau seran els continguts interactius personalitzats.

Un exemple d'aquesta personalització pot ser el rescat de carros de compra abandonats amb un email personalitzat que generi un incentiu positiu al teu usuari perquè completi la seva compra. A més, també el pots utilitzar com a reclam per generar una imatge positiva de la teva marca i millorar l'experiència global de l'usuari, això es pot fer amb, per exemple, elements de gamificació.

pexels fauxels 3184292
Anàlisi de dades. Foto: Pexels.

L'usuari com a protagonista

La comunicació bidireccional serà també protagonista d'aquest any. Juntament amb la hiperpersonalització, has de buscar la participació activa de l'usuari i col·locar-lo en el centre.

Enquestes personalitzades, formularis interactius, bústies de suggeriments i elements de foment de l'escolta activa, així pots generar una connexió més propera i autèntica amb el públic objectiu i construir una comunitat més pròxima i activa.

Accessibilitat i integració

Un element indispensable és la integració de persones amb discapacitat. La inclusió d'elements que fomentin l'accessibilitat de l'email màrqueting és innegable i durant aquest any veurem com aquests correus arriben i s'adapten a tothom.

La inserció d'elements com els lectors de pantalla, subtítols automàtics, opcions de navegació simplificada i formats adaptats. Aquesta accessibilitat amplia l'abast de les campanyes de la teva empresa i resulta d'utilitat per reforçar el compromís amb la inclusió i la diversitat.

Personalització i omnicanalitat

L'últim aspecte de la hiperpersonalització d'aquest email màrqueting serà l'omnicanalitat com a estratègia per augmentar els punts de contacte amb els teus usuaris. La idea és oferir una experiència coherent personalitzada a través de canals estratègics, integrant el correu electrònic amb les xarxes socials, la pàgina web o les aplicacions mòbils.

D'aquesta manera, es manté la rellevància i la pregnància dels missatges, augmentant les possibilitats de conversió en cada interacció i oferint-li a l'usuari recomanacions totalment personalitzades a través de diferents canals que funcionen de manera cohesionada.