A Wallapop s'hi pot trobar de tot, i de tot vol dir de TOT, amb majúscules. Un particular ven un tramvia Blau de Barcelona a través d'aquest portal de compravenda en línia. Demana 22.000 euros per un comboi de 8 metres de llarg per dos d'ample i tres i mig de llarg. L'anunci, que publicita Jordi V. diu així: "Tranvia 1905 primera serie nº4 galga estandar largo 8 m dimensiones ver cotas planos. Completo. Piezas originales. Negociables".
El tramvia que es ven és el cotxe número 4 del tramvia Blau, un dels que no va passar a mans de la ciutat de Barcelona quan es va municipalitzar el servei i que, per tant, segons TMB "ja no estava en el material mòbil que Transports Metropolitans va començar a gestionar el 1981".
Segons els experts en transport, aquest tramvia formaria part de la primera sèrie de quatre amb què es va inaugurar la línia del 1901, malgrat que l'anunci el situa el 1905. L'empresa del Tibidabo i del tramvia van comprar pocs anys després sis nous vehicles més potents, més segurs i amb més capacitat. El 1950 els tramvies de l'1 al 4 es van retirar del servei.
Segons publica Expansion, el seu darrer propietari el tenia exposat a Villa Bugatti, un espai reservat per a casaments situat a Cabrera de Mar. La mateixa publicació explica que l'anunci ha generat preocupació en alguns fòrums d'internet que temen que el tramvia "acabi a l'estranger" i per això alguns usuaris han animat TMB a adquirir-lo.
TMB, que va visitar el vehicle fa unes setmanes en descarta la compra perquè ja té "7 tramvies més com aquest". Assegura que no tenen capacitat per ampliar el nombre de vehicles i que no és la vocació de la Fundació "esdevenir col·leccionista de tot el material històric que es pugui trobar en mans privades actualment". L'entitat ja disposa actualment de més de 60 vehicles.
El servei de transport del Tramvia Blau està aturat des de mitjan gener per falta de manteniment i no hi ha data de represa del servei.