"Mai més". En tots els idiomes i amb tons diferents, els usuaris de Vueling asseguren que no tornaran a viatjar amb l'aerolínia i continuen carregant contra la companyia per haver-se trobat immersos en una nova jornada de endarreriments i cancel·lacions que, per a més inri, coincideix amb el primer dia de juliol i l'inici de les vacances d'estiu de moltes persones.
Les xarxes socials tornen a conformar-se com a un abocador de les queixes dels clients que es troben desemparats davant les poques facilitats que els posa el servei d'atenció al client.
L'estand de l'aerolínia de l'Aeroport del Prat torna a estar col·lapsat amb desenes de persones que continuen esperant que algú els doni una explicació i els informin sobre si sortirà el seu vol i, en cas que sigui així, amb quant de temps de retard.
Cola de reclamaciones de @vueling madre de dios!! pic.twitter.com/qQKwGXrnBe
— A.B (@BaAereo) 1 de juliol de 2016
Molts usuaris han assegurat que "mai més" volaran amb aquesta companyia.
Plus jamais je reprend la compagnie vueling!
— Anelo (@Annelaurebcd) 1 de juliol de 2016
Altres consideren que l'aerolínia els ha "arruïnat" el viatge perquè fa dues hores que esperen i el vol continua sense sortir. "Mai més", diuen enfadats.
Two hours late and not taking off yet! Thanks @VuelingClients to ruin my family trip. Never again. #vueling
— Carlone (@Carlone) 1 de juliol de 2016
Hi ha qui ha hagut d'esperar tres hores i, altra vegada, garanteixen que no tornaran a comprar vols d'aquesta companyia.
Gracias a @vueling todo un detalle hacernos esperar 3horas para cojer un avión la ultima vez que vuelo con vosotros
— Victor De Gea (@VdgVictordegea) 1 de juliol de 2016
Altres encara sumen més temps i ja fa quatre hores que esperen impacients a l'Aeroport del Prat.
@Jordicanal64 @vueling Ja són quatre hores.
— Xavier Fina (@XavierFina) 1 de juliol de 2016
I és que hi ha hagut qui s'ha assabentat de l'endarreriment del seu vol només cinc minuts abans d'embarcar i s'afegeixen a les queixes sobre que la companyia els ha "arruïnat les vacances i reunió familiar".
@vueling @VuelingClients you ruined our holidays/family reunion. Only learned flight is delayed 4 hrs, 5 min before boarding & no assistance
— Jesica S. (@jesisoles) 1 de juliol de 2016
No només es troba afectat l'aeroport de Barcelona, sinó tots aquells vols que el tenen com a destí. Alguns s'han trobat amb un retard de cinc hores en el seu vol i ara només esperen alguna compensació...
@vueling 9:55 Plane from Birmingham to Barcelona delayed by nearly 5 hours. What?! Why? Very disappointed and expect some compensation.
— Reece Langham (@rlangham1) 1 de juliol de 2016
D'altres han hagut de passar la nit a l'aeroport "sense dormir", després que els hagin retardat el vol més de 10 hores i d'haver pagat 650 euros per un vol d'anada i tornada.
Pues al final el retraso fue mayor. 10 horas y media y una noche sin dormir en el aeropuerto. @vueling
— Alberto Martínez (@ballesterosam) 1 de juliol de 2016
Molts es queixen que la companyia els continuï enviant ofertes i publicitat, mentre bull la polèmica.
Que vueling me mande ofertas urgentes al móvil con la que está liando…
— interdixit (@interdixit) 1 de juliol de 2016
Un altre gran nombre de persones no paren de carregar contra el servei al client, que el qualifiquen de "lamentable i penós".
@vuelo_retrasado @jezabelartiles @vueling @VuelingClients lamentable y penoso el servio de atención cliente,
— Luis Azcona Albarrán (@luis_azcona) 1 de juliol de 2016
Finalment hi ha hagut qui ha transformat l'empipament en humor i han assegurat que "Vueling està arribant al nivell 9 d'odi en el Milletòmetre".
Vueling està arribant al nivell 9 d'odi en el Milletòmetre. Felicitats, @vueling
— Autobús De Campanya (@encampanya) 1 de juliol de 2016