Whitelane Research destaca a T-Systems, divisió de serveis de digitalització per a empreses i administració pública del Grup Deutsche Telekom, per la satisfacció dels seus clients en transformació digital, situant-la al 'top 3 ''' del rànquing en aquesta categoria amb un 83% de satisfacció

Així es desprèn de l'informe 'Estudi sobre Sourcing de Servicios de TU' de la firma d'investigació Whitelane Research, que avalua la satisfacció dels clients amb els principals proveïdors de serveis d'IT del país. Aquest informe, realitzat en col·laboració amb la consultora Eraneos, és un referent en l'anàlisi de la satisfacció i rendiment de proveïdors d'IT i plataformes a la regió.

Amb una metodologia basada en l'opinió dels clients, l'estudi de la firma d'investigació ha consolidat T-Systems com un dels tres principals actors en l'àmbit de la transformació digital en Espanya. La posició de T-Systems en aquesta classificació reflecteix la seva ferma aposta per la transformació digital i el desenvolupament de serveis IT integrals, el que es tradueix en la companyia amb més índex de renovació de clients. De fet, el 100% dels clients a Digital Transformation tenen intenció de renovar i el 86% estan satisfets o molt satisfets amb els serveis de la companyia.

"El reconeixement de Whitelane és un reflex del compromís de T-Systems amb els nostres clients i de la nostra capacitat per impulsar canvis transformadors en les seves organitzacions. La nostra missió és oferir solucions tecnològiques que no només responguin a les necessitats actuals, sinó que també anticipin les tendències futures. Estar entre els tres primers proveïdors en transformació digital ens enorgulleix i motiva a continuar elevant els estàndards del sector", afirma Osmar Polo, director general de T-Systems Iberia.

T-Systems va indicar que proporciona un ampli conjunt de solucions d'IT i xarxes interconnectades per impulsar la transformació digital. La seva oferta inclou, a més de serveis al núvol públic i privat, innovacions digitals com a Indústria 4.0, intel·ligència artificial, realitat virtual i blockchain. La companyia ofereix solucions digitals personalitzades per als processos empresarials, permetent que les organitzacions aprofitin al màxim el potencial de la digitalització.

Com a part del procés de creació de solucions en alguns sectors clau, T-Systems desenvolupa Proves de Concepte (PoC) per validar la viabilitat de solucions innovadores. Per exemple, en la indústria manufacturera, ha implementat sistemes d'alerta en temps real basats en intel·ligència artificial per predir errors i optimitzar la producció, demostrant el seu compromís amb la innovació i l'eficiència operativa.

A més, T-Systems assenyala que és pionera en la creació d'espais de dades, oferint solucions que garanteixen la sobirania de les dades i promouen la interoperabilitat entre sistemes. En aquest sentit, la companyia ha estat un soci clau en la creació i desenvolupament de Catena-X, el primer ecosistema de dades col·laboratiu i obert per a la indústria automotriu, que connecta tots els actors al llarg de la cadena de valor. En aquesta línia, ha desenvolupat serveis i productes integrals per a aquest espai de dades, incloent tallers d'estratègia i conceptes, així com solucions tècniques per a la integració de sistemes empresarials en l'ecosistema.

En termes de transformació digital, la companyia també destaca per l'aplicació de metodologia agile, centrant-se en la col·laboració estreta amb els clients, permetent una resposta ràpida als canvis i el lliurament continu de valor. En aplicar principis àgils, T-Systems facilita la retroalimentació constant i la millora contínua del producte, assegurant-se que les solucions s'alineen amb les necessitats i expectatives del client.