Domma, la primera empresa que comercialitza productes i serveis específics per acompanyar la dona durant la menopausa, va crear fa més de mig any una comunitat de persones que pateixen la simptomatologia associada a aquesta circumstància vital i, avui, ha aconseguit implicar-hi ja 50.000 dones.
El triple el mig any
L'octubre de 2022, la comunitat comptava amb 15.000 usuàries i avui són ja 50.000 dones les que participen del grup, al qual s'accedeix a través d'una plataforma habilitada a Internet que té per finalitat, expliquen des de Domma, "apoderar i acompanyar a les dones que es troben en transició cap a la menopausa i permetre'ls compartir les seves experiències i coneixements sobre aquesta etapa de la seva vida"
Per visibilitzar la menopausa
L'empresa és una empresa emergent catalana fundada per Mireia Roca i Cristina Martínez el 2021 que neix per tal de positivar la maduresa femenina i fer caure els tabús associats a l'esmentada etapa. La companyia busca posicionar-se com el referent en el benestar i la salut per a la dona madura. Per això, treballen per visibilitzar la menopausa a través d'un enfocament integratiu i acompanyen i donen suport a les dones que es troben en aquest procés perquè puguin viure de forma plena i saludable. Amb aquest objectiu, DOMMA ha creat un pla holístic i personalitzat per pal·liar els símptomes propis de la menopausa mitjançant l'establiment de sinergies entre productes naturals de base científica elaborats per la mateixa companyia i, expliquen les seves fundadores "acompanyament professional i individualitzat" a cada dona.