Comprar productes de segona mà, sembla, és tendència. Ara, el portal Milanuncios (un dels més importants d'aquest mercat) ho reafirma recorrent a un estudi que indica una sèrie de dades més que interessants.
Només el 39% tindria un disgust si li regalen una cosa de segona mà
La dada, encara que al revés, el facilita Íñigo Vallejo, portaveu de Milanuncios: "El 61% dels enquestats admet que rebre un regal de segona mà li agradaria tant com rebre'n un de nou, consolidant així el seu assentament al mercat." A quin estudi es refereix? A un que el portal ha realitzat amb l'ajuda d'Appinio, una empresa especialitzada en estudis de mercat. En l'estudi ha participat un miler de consumidors. D'ells, el 39% indica que prefereix comprar regals en botigues físiques i el 38% que prefereix fer-ho online. Un altre 18% diu que prefereix mirar productes online i comprar en físic i un 5% assenyala que la seva opció és fer just el contrari a això: veure el producte en botiga i comprar online.
Ansietat
Un 43% dels enquestats admet que elegir i comprar regals li genera ansietat i neguit. Les pors deriven de la sensació d'obligació, de la inquietud que genera la possibilitat de no encertar i de la consciència d'estar realitzant despeses extra. Amb tot, el 76% assenyala que fer regals l'il·lusiona. El 69%, això sí, valora el preu com un factor decisiu de la compra.