L'Associació Espanyola Contra el Càncer ho té clar: per continuar exercint la seva funció (que no és cap altra que la de sensibilitzar encara més la població sobre la malaltia que centra la seva activitat) cal utilitzar totes les eines disponibles. Una d'elles és el màrqueting d'influencers i, per a això, han decidit actuar i acaben de subscriure un acord amb Native Media Group, consultora independent espanyola d'Influencer Màrqueting i líder en gestió de talent digital.

 

Aliança

L'agència i l'organització acaben així de rubricar el que defineixen com una "aliança a llarg termini" per promoure campanyes de prevenció del càncer, així com informar i conscienciar sobre els factors de risc d'aquesta malaltia. Es tracta de la primera vegada que l'Associació treballarà de manera continuada amb prescriptors especialitzats en salut per transmetre missatges clau a fi de sensibilitzar sobre aquesta malaltia que l'any passat van ser diagnosticades més de 284.000 persones.

A través de l'acord, l'Associació unirà forces amb influencers reconeguts per generar un abast més important, arribar a noves audiències i enfortir la presència digital de les diverses iniciatives que posa en marxa. "Estem emocionats de col·laborar amb l'Associació Espanyola Contra el Càncer i de contribuir a una causa tan important. Creiem fermament en l'impacte positiu que els prescriptors digitals tenen en la societat, especialment en temes de salut i benestar, igual com el seu compromís ètic en benefici de tota la societat", explica Álvaro Blanco, CEO de Native Media Group.


Accions per a Dia Mundial Contra el Càncer de Mama

La primera campanya emmarcada dins d'aquest acord anunciat avui tindrà lloc durant el Dia Mundial Contra el Càncer de Mama, que se celebra cada 19 d'octubre. Per a això, els influencers de Native realitzaran diverses accions com la creació de contingut estàtic i interactiu en els seus perfils tant a Instagram com en TikTok per visibilitzar els serveis de l'AECC, i sensibilitzar la seva audiència sobre el càncer. Native Media Group és una consultora independent de màrqueting d'influencers amb més de 7 anys d'experiència. Especialitzada en digital PR, content factory i gestió de talent in house, lidera verticals d'influencers en diversos sectors com a entreteniment, humor, salut, gastronomia, lifestyle, legal, cinema, finances, recursos humans i medi ambient.