Amazon presenta aquest mes de febrer Alexa Smart Properties for Hospitality, una solució dissenyada perquè hotels i allotjaments integrin l'IA d'Alexa a les seves instal·lacions i ofereixin experiències personalitzades als seus hostes. Ara, aquests podran triar la música que més els agrada, demanar menjar al servei d'habitacions o preguntar quina és la contrasenya del wi-fi. Tindran ocasió de fer-ho al mateix temps que els responsables dels allotjaments gestionen el seu temps de manera més eficient, generar més ingressos i millorar la satisfacció i experiència dels clients.

A Barcelona
A Espanya, el primer hotel que estrena aquest servei és NH Collection Barcelona Gran Hotel Calderón en el qual ja han instal·lat dispositius Echo Show 8 a les habitacions. En les properes setmanes, Alexa Smart Properties for Hospitality també estarà disponible a Madrid, als hotels NH Collection Gran Vía, NH Collection Paseo del Prado i NH Collection Abascal.
Dispositiu específic
La nova eina ha estat específicament dissenyada pensant en les necessitats de la indústria hotelera, ja que ofereix una solució escalable per a la instal·lació i gestió remota de flotes de dispositius amb Alexa integrada. A més, els directors i responsables dels hotels podran millorar l'experiència dels hostes i oferir-los nous serveis gràcies a les dades i estadístiques que proporciona la solució, sempre respectant la privacitat dels usuaris.