Too Good To Go, la companyia responsable de l'aplicació més utilitzada a tot el món per salvar excedents de menjar de milers de cafeteries, restaurants i botigues d'alimentació per a, amb això, lluitar contra el malbaratament alimentari, ha estat nomenada com una de les apps guanyadores en la categoria "Cultural Impact 2023" (Impacte cultural 2023) dels prestigiosos premis anuals App Store Awards de Apple.

too good to go captura
 

Una app reconeguda

Entre els quaranta finalistes de les deu categories premiades aquest any, Apple ha seleccionat Too Good To Go com una de les guanyadores doni'l "Cultural Impact Award 2023" durant el lliurament dels prestigiosos App Store Awards en reconeixement a la seva tasca.

"Aquest premi demostra que, a través de la tecnologia, les empreses joves poden tenir un fort impacte social al món", afirma Mette Lykke, Directora General de Too Good To Go. Lykke considera que "l'èxit de Too Good To Go no consisteix sol en el benefici econòmic sinó a evitar que es malgasti menjada en bon estat, reduir les emissions de CO2 produïdes pel desaprofitament alimentari i impulsar així la descarbonització i contribuir activament a la lluita contra el canvi climàtic".

too good
 

Sis milions d'usuaris a Espanya.

"Too Good To Go compte amb la confiança de 6 milions d'usuaris registrats en Espanya per salvar aliments en bon estat de supermercats, fleques, restaurants locals i tot tipus d'establiments d'alimentació, amb una excel·lent relació qualitat-preu", destaca Marie Lindström, Directora General de Too Good To Go España. Too Good To Go treballa amb alguns dels principals actors del sector de l'alimentació, restauració i hotels per lluitar contra el malbaratament d'aliments, com Alcampo, Carrefour, Crustó, Domino's Pizza, Ginos, Granier, Ilunion, Levaduramadre, NH i Vips, entro altres. "És inspirador veure com els desenvolupadors continuen creant apps i jocs increïbles que estan redefinint el món que ens envolta", assenyala Tim Cook, conseller delegat d'Apple.