S'ha donat a conèixer que Apple soluciona per fi el gran problema del iPhone, és que en presentar-se un problema amb el Face ID pràcticament reemplaçaven l'equip per poder solucionar-lo.
Però ara els tècnics autoritzats no han de reemplaçar l'equip, sobretot si es tracta del iPhone XS i models posteriors a aquest.
Com Apple ha donat solució al gran problema de iPhone?
El que passava fins ara és que els dispositius d'Apple que patien problemes en la tecnologia de Face ID eren reemplaçats per complet.
Però segons s'ha donat a conèixer en alguns mitjans tecnològics, Apple atorgarà els permisos per entrar al servei TrueBepth, encarregat de Face ID i dels mòduls de la càmera frontal.
D'aquesta manera no serà necessari el reemplaçar per complet el mòbil, per la qual cosa fins al moment se sap que l'empresa donarà la capacitació i documentació als tècnics autoritzats perquè facin les reparacions.
L'empresa pel que sembla està apostant a disminuir els rebutjos electrònics, en realitzar un reemplaçament per complet de l'equip.
Ja que en el regne unit s'han donat a conèixer algunes xifres alarmants sobre aquest tipus de rebutjos i com aquests han anat incrementant en els últims anys.
D'algun temps ençà Apple està apostant per millorar el servei de la reparació dels seus iPhone.
Ja que a finals de l'any passat la companyia aplico el seu pla de Reparació d'autoservei que feia més senzill el fer reparacions des de casa.
I encara que al principi anunci que els seus iPhone 13 només podrien reparar-se en locals d'Apple si es volia mantenir el Face ID.
Però aquesta decisió anava en contra del dret a la reparació que es va aprovar al Parlament Europeu, per la qual cosa a Apple van decidir millorar aquest servei.
Pel que ja el gran problema del iPhone ha estat solucionat o almenys això és el que estan intentant fer amb aquesta nova metodologia.
El que és una molt bona notícia per a tots els usuaris d'aquests equips amb molt bones característiques tecnològiques i moltes vegades exclusives.