El sector de la barberia viu bons temps: amb les barbes de moda entre els més joves i l'auge dels establiments capaços d'oferir serveis més personalitzat i adaptats a les diferents tendències estètiques, les expectatives dels clients sobre el servei d'aquests negocis han canviat significativament. El concepte de barberia s'ha hagut d'enfrontar i reinventar per oferir una experiència completa lligada a un estil de vida. En aquest context, neix Skull Barber Shop, la primera cadena de barberies que desenvolupa un programari propi per millorar l'experiència de l'usuari i el gestor de cada centre.

 

Aplicació

Skull Barber Shop neix així després de desenvolupar un programari propi que permet millorar processos tals com la reserva i la realització del servei i optimitzar la gestió per a garanteix la rendibilitat més gran. Des de la seva pròpia app mòbil, el sistema de Skull Barber Shop garanteix una reserva de cita fàcil i ràpida per als clients, assegurant sempre la puntualitat.

Data Driven

A través d'aquest sistema propi, expliquen els seus creadors, s'aconsegueix integrar l'aplicació amb els diferents marketplaces del sector i sincronitzar totes les agendes, sent l'única companyia del mercat que disposa d'aquesta tecnologia. L'empresa utilitza un sistema data driven que els permet extreure dades del negoci en temps real per prendre decisions ràpides i estar en recerca constant de noves vies de creixement. A més, aquesta tecnologia els permet crear campanyes de comunicació i màrqueting personalitzades per a cada target.

Posicionant la tecnologia i el consumidor com a factor principal del negoci per oferir una gran experiència de valor amb els seus serveis, la companyia té un model de franquícia que els permet expandir-se de manera eficient i estandarditzada, assegurant el mateix ambient i oferta a cada local. Avui dia, Skull compta amb cinc locals en punts claus de la ciutat de Barcelona, i preveu obrir més barberies en diferents localitzacions del país aquest 2024.