El món tecnològic està arribant cap a tots els racons del nostre dia a dia, i en aquesta oportunitat, gràcies al cafè, una nova empresa emergent espanyola pretén dominar el mercat.
Així com avui dia pagues els serveis de Netflix i Spotify has de saber que l'empresa Incapto Coffee ha aconseguit 3,5 milions d'euros d'un fons d'inversió.
Per què el model d'Incapto genera expectativa?
Segons la pròpia empresa, no són una empresa emergent tradicional. Tanmateix, van aconseguir detectar que almenys el 90% de la població espanyola pren cafè, encara que sigui de manera ocasional.
L'empresa va néixer a l'estiu de 2020, tanmateix, ara compte amb el suport de JME Ventures. La seva idea de negoci? És bastant senzilla: cerca que tal com consumis Amazon o Netflix, tinguis l'oportunitat de pagar per un bon cafè que arribi a casa teva i que no recorris a les càpsules –que són contaminants per al món-.
Les càpsules de cafè es continuen consumint en un 50% dels països del Sud d'Europa, per tant; aquesta idea podria explotar en diferents tipus de mercats. La idea de l'empresa es va associar amb Francesc Font, que té experiència en els negocis digitals.
Funcionament del servei d'Incapto Coffee
En aquest moment, l'empresa Incapto Coffee compta amb més de 10.000 clients i també té contracte amb 500 empreses. La facturació de la marca s'acosta als 2,3 milions d'euros.
Incapto no es basa només a portar el cafè a les empreses, ja que tenen un contracte que inclou una màquina professional que permet portar el control del cafè que es té en un sistema digital (a través del núvol).
Ofertes per al futur
L'empresa maneja la idea de produir cafeteres automàtiques de cara al futur, però per preus molt per sota de la competència. L'objectiu és comptar amb màquines que permetin produir cafè a nivell local i sense consum excessiu.
Aquest model de negoci no només triomfa a Barcelona, sinó a tot Espanya i sembla que hi ha noves empreses que apostaran al mateix. Tanmateix, no és una mensualitat fixa, depèn del que desitges consumir.