King, l'empresa líder en entreteniment interactiu darrere de la mundialment famosa franquícia Candy Crush, llança avui el seu nou joc Candy Crush Solitaire per a dispositius mòbils a escala global. Candy Crush Solitaire ofereix una nova versió del clàssic joc de cartes, combinant la diversió atemporal del solitari amb el vibrant i acolorit univers de Candy Crush.
King reinventa el solitari amb el toc màgic de Candy Crush
Candy Crush Solitaire ofereix als jugadors un repte mental estimulant, fusionant la jugabilitat clàssica del solitari TriPeaks amb nivells desafiadors, mecàniques innovadores i delicioses recompenses, mentre se submergeixen en l'univers sensorial i capritxós de Candy Crush.
Els emblemàtics personatges de Candy Crush acompanyen els jugadors en un deliciós viatge pel món, recollint postals i recompenses mentre avancen pel joc, resolent puzles i apilant cartes. Aquest nou joc per a mòbils arriba amb un conjunt de característiques, com els bloquejadors, que permet als jugadors apartar cartes per utilitzar-les més tard, o el popular booster Candy Color Bomb, ara en forma de carta, per superar nivells complicats.
![Candy Crush Solitaire Candy Crush Solitaire](/uploads/s1/51/06/63/56/candy-crush-solitaire_15_630x420.jpeg)
"Estem emocionats de reinventar un joc de cartes tan atemporal com el solitari a través de la icònica marca Candy Crush", comenta Tjodolf Sommestad, president de King. "El llançament de Candy Crush Solitaire marca un pas important en l'estratègia de King per expandir la nostra cartera, combinant la jugabilitat clàssica amb la nostra experiència en crear experiències mòbils, immersives i centrades en el jugador. Aquesta nova incorporació no només enforteix l'abast global de la franquícia Candy Crush, sinó que també ofereix formes fresques i innovadores perquè els jugadors es connectin i gaudeixin dels jocs que els agraden, tot això amb l'energia característica de Candy Crush."
El Candy Crush Solitaire es basa en l'èxit de Candy Crush Saga, el joc mòbil que més ingressos ha generat al món occidental des del seu llançament. El joc ha mantingut la seva rellevància i reafirmat la seva posició com un dels líders globals en jocs mòbils.
Després de captivar els jugadors de tot el món amb Candy Crush Saga, el fenomen dels jocs mòbils de "partit-3", la franquícia continua evolucionant, amb més de 18.000 nivells i ara expandint-se a nous gèneres per portar la seva diversió icònica a encara més jugadors de tot el món.
![EuropaPress 1690252 director estudi crec popular joc candy crush ofece conferència dimarts EuropaPress 1690252 director estudi crec popular joc candy crush ofece conferència dimarts](/uploads/s1/49/37/05/45/europapress-1690252-director-estudio-creo-popular-juego-candy-crush-ofece-conferencia-martes_51_1258x630.jpeg)
Un llançament estratègic per expandir la icònica franquícia
Des de 2023, King forma part de la família Microsoft, i en ser preguntat sobre aquest nou joc de solitari, Paul Jensen, GM de Jocs Casuals a Microsoft, afirma: "Com el joc de cartes més popular de tots els temps, Microsoft Solitaire és molt especial per a nosaltres a Microsoft. Estem encantats de veure com King ha creat una nova versió emocionant del solitari com l'última incorporació a l'estimada franquícia Candy Crush. Aquest llançament marca una fita important, ja que les nostres empreses busquen col·laborar per oferir més opcions i innovació al mercat dels jocs mòbils en el futur."
Candy Crush Solitaire ja està disponible per descarregar de forma gratuïta en Amazon App Store, Apple App Store, Google Play i Samsung Galaxy Store, entre d'altres.