Ja són 70.000. El nombre de dones que s'ha incorporat a la comunitat online d'acompanyament a la menopausa que promou Domma, l'empresa líder en investigació, tractament i acompanyament del climateri, ha assolit aquesta xifra d'usuàries. I ho ha fet en dos anys.
Des de 2021
Nascuda a Barcelona l'octubre de 2021, Domma compleix dos anys havent aconseguit formar la plataforma més gran dedicada a la menopausa. L'objectiu de la seva comunitat és, expliquen els seus responsables, "apoderar les dones que es troben en transició cap a la menopausa, desestigmatitzar aquesta etapa i oferir-los un espai per compartir les seves experiències i coneixements sobre aquest període de la seva vida". Abans de final d'any esperen arribar a les 100.000 usuàries.
Emprenedores
Domma està liderada per les barcelonines Cristina Martínez i Mireia Roca, dues emprenedores que han trobat la seva vocació en la investigació científica per desenvolupar nous productes, naturals i sense hormones, que aconsegueixin pal·liar la simptomatologia física i emocional fruit del desajust hormonal de la menopausa. Actualment, compten amb més d'un miler de subscriptores als seus plans de tractament i acompanyament personalitzats. El seu segon any d'activitat, l'empresa ha aconseguit un creixement del 350% i el seu portfolio incorpora dos nous productes: Equilibri Caps -una combinació de superaliments i adaptògens en format càpsula- i Desig -un complement nutricional en format bevible per incrementar la libido de la dona-.
El 93% de les seves usuàries afirmen que des del primer mes aquests productes milloren significativament els símptomes característics del climateri, com la irritabilitat, els acaloraments|fogots, les suors, l'insomni i la sequedat vaginal, maximitzant els resultats als 3-6 mesos d'ús. A data d'avui, Domma està formada per un equip de 7 persones, que preveu ampliar fins als 10 membres a finals d'any, i té la seva seu central en Sant Cugat (Barcelona).