Els mobles es continuen comprant, però ja no es compren de la mateixa manera i, per això, les principals empreses del sector estan realitzant esforços per adaptar-se a la nova situació. La compra funcional de fa uns anys que es vinculava a canvis d'etapes vitals ha donat pas ara a compres més emocionals que vinculen el mobiliari a conceptes com la moda, les tendències i la individualitat. En aquest sentit, la compra via Internet és clau i els marketplace i els e-commerce guanyen pes i importància. Per això, empreses com Conforama renoven processos i eines.

directius Conforama autoritats Barrios inauguren 1310279617 104987551 1200x675
 

Nou marketplace i club de fidelització

L'empresa valenciana disposa de 57 establiments a la Península. D'ells, 45 estan a Espanya i dotze, a Portugal. A més, disposen d'un marketplace intuïtiu i àgil en el seu funcionament i han activat un Club de Fidelització que permet gaudir d'importants descomptes. Amb això, s'atengui les necessitats dels clients que fan compres de manera continuada a les botigues de la cadena i volen veure reconegut el seu compromís amb la marca d'una manera especial. Hi haurà, a més nous canvis ben aviat, expliquen des de la companyia. Seran, en concret, finals d'any: "estem treballant en un nou e-commerce que utilitzarà la millor tecnologia del mercat per oferir una experiència molt més inspiradora i omnicanal", expliquen des de Conforama.

Un marketplace renovat

El marketplace de Conforama es va llançar a l'octubre, primer a Espanya i després a Portugal. Des de l'empresa, es considera una peça clau per al reposicionament de l'empresa, i que permet que els consumidors puguin aconseguir "el que desitgen al preu que poden pagar" i "per a totes les habitacions de la seva llar". Els preus, com sempre, importen, però la qualitat del servei i la varietat de productes ho fan més encara. Comprar, consideren des de Conforama, ha de ser senzill sempre. Actualment, el marketplace aporta un 12% del total de les vendes online de Conforama, però l'objectiu de l'empresa és que aporti el 30% a mitjà termini. El 90% de les marques i distribuïdors que participen del marketplace de Conforama oferint els seus productes són nacionals, però la companyia vol que, ben aviat, s'incloguin nous proveïdors d'altres orígens.