Ja van triomfar durant la passada campanya de Nadal amb un producte que va sorprendre fins i tot els més reticents i, en aquesta que està a punt de començar, esperen tornar a fer-ho: Hello Plant Foods, pionera a elaborar i crear la categoria a Espanya de foie-gras vegetal en format de vidre Le Parfait, dona per fet que vendrà més de 110.000 unitats del seu Fuah! vegetal durant i abans d'aquest Nadal.

 

Multiplicar per quatre

Si es compleixen les seves previsions, la companyia haurà multiplicat gairebé per quatre les xifres de vendes del Nadal passat, moment en què, després del llançament del producte, van aconseguir assolir la xifra de les 30.000 unitats venudes en un mes. Durant la campanya de Nadal de 2023 Fuah! d'Hello Plant Foods estarà disponible en prop de 1.000 punts de venda, tant en importants cadenes de supermercats, distribuïdors, online, botigues especialitzades, com en restaurants. En un any la companyia ha distribuït prop de 10 tones de Fuah!, el que equival, segons els seus impulsors, a no haver d'haver utilitzat els fetges "d'uns 25.000 palmípedes"

Qui el compra?

Més enllà del públic vegà o vegetarià, Javier Fernández Álvarez de Carrizo, fundador d'Hello Plant Foods, assegura que la repetició del client és fonamental en el seu èxit de vendes: "El 70% del nostre públic és carnívor. Són clients que han conegut els nostres productes per recomanació dels seus familiars i amics i, que, una vegada ens proven, es fan consumidors fidels, perquè veuen que el nostre Fuah! és una alternativa vegetal increïblement deliciosa, a la meitat de preu, sostenible i que evita el sofriment innecessari de l'animal". Hello Plant Foods està conformada per una petita estructura dirigida pels cofundadors i semblant, María Curbalán i Javier Fernández Álvarez de Carrizo juntament amb diversos col·laboradors externs. El gener de 2023, malgrat la necessitat de finançament, els fundadors van decidir no acceptar inversions que no estiguessin totalment alineades amb la visió i el potencial de la seva companyia i van preferir treballar de manera independent per demostrar la capacitat d'expansió de l'empresa en un mercat competitiu. I així va ser: 10 mesos després, han passat de 200 punts de venda a gairebé 1.000 a quatre països.