Més de 1.900 professionals i oficines a 16 països, Cuatrecasas compleix ja 100 anys assessorant els seus clients en tota mena de qüestions legals, fiscals i societàries, entre d'altres. Ara, i dins del seu procés de transformació digital, la veterana firma catalana incorporarà eines d'IA a la seva operativa.

 

Per què i per a què?

Mitjançant l'IA, Cuatrecasas continuarà fent el que l'ha distingit durant aquest últim segle: la seva capacitat d'oferir a empreses i particulars les solucions i respostes precises en cada moment. I aquestes no són d'altres que les que garanteixen màxima eficiència i òptima garantia. I és que, a Cuatrecasas la cultura de la innovació s'aplica a l'activitat legal amb un sol objectiu: equilibrar la formació, els processos i els recursos tecnològics per aportar més valor i eficiència als clients.

IA aplicada a la quotidianitat d'un advocat

Avui, la companyia es troba immersa en múltiples projectes, sent un dels principals la implantació del nou CRM SAP CX i Emarsys. Aquest projecte, basat en el model de llenguatge LLM (Large Lenguage Model) d'Open AI i el núvol de Microsoft Azure, posa a disposició dels advocats una solució d'intel·ligència artificial generativa per agilitar la feina del dia a dia. Amb l'eina, es poden desenvolupar múltiples tasques tals com revisar un contracte, identificar les lleis que apliquen a un assumpte concret o, també realitzar un primer plantejament de resposta a una demanda. "Volem provar el valor que aquestes solucions poden aportar i en quins àmbits es maximitza l'esmentada aportació de valor. Així mateix, i això és profundament rellevant en el nostre entorn, definir els processos de revisió i verificació. Aquestes solucions no pensen i no estan en possessió de la veritat, encara que puguin transmetre-la. Pot citar sentències que existeixen però que no fan referència a la situació plantejada per la qual cosa són errors greus que avui només un advocat molt expert pot dilucidar", expliquen des de la firma.