El iot del futur és una de les últimes notícies que estan donant de què parlar, això a causa que aquest no permet que et maregis gràcies a un disseny de coberta suspesa en l'aire que aconsegueix mitigar l'onatge.
A Espanya podem veure cada any l'arribada dels iots de luxe als ports més exclusius del país. Aquests dissenys ens mostren com la tecnologia també han arribat a aquest tipus de mitjà de transport i d'aquesta manera oferir-los als seus hostes millor comoditat en navegar.
Els iots de luxe que cada any atraquen als ports més exclusius d'Espanya són un dels vectors d'innovació tecnològica més importants del món. En ells es proven les últimes novetats al servei de la comoditat dels hostes, com l'acabada d'anunciar cabina antimarejos.
Però com pot el iot del futur minimitzar els marejos de les persones mentre es navega?
Els marejos en les persones quan s'estan traslladant en un iot, es deuen al moviment de vaivé del vaixell. Aquest moviment és el que pot generar el mareig i nàusees en algunes persones.
És per això que la companyia Servo Yatchs duu a terme un disseny d'una línia de iots que siguin capaços de minimitzar els marejos en els ocupants. Per aconseguir-ho han optat per utilitzar tecnologia de punta, per la qual cosa utilitzen un sistema de suspensió desenvolupat per la mateixa empresa.
La mateixa empresa ha indicat que es tracta d'una suspensió elèctrica que connecta la superestructura del iot amb dos cascos dinàmics. Aquests es van ajustant a temps real a l'altura i angle de les onades, és d'aquesta manera com aconsegueixen disminuir els moviments de vaivé.
A més, han indicat que és una tecnologia que es connecta de manera instantània i automàtica a través d'un sistema electropneumàtic i un ordinador. Per la qual cosa el seu sistema reacciona amb molta més immediatesa que altres tecnologies.
Indiquen que el disseny ofereix menys resistència a l'avenç que els iots tradicionals, per la qual cosa no només és una embarcació més segura i còmoda, sinó que és més ràpida en condicions difícils.
Tot i que encara no han fabricat els iots de gran envergadura, si han fet proves de la seva línia "Martini" amb els que fan les proves aquesta nova suspensió.