Elon Musk s'ha gastat molts diners en comprar Twitter i, com faria qualsevol empresari, vol rendibilitzar la inversió i intentarà fer-ho a costa de la butxaca de qui més interès tenen en romandre a la xarxa social que ara controla ell: els usuaris verificats.

movil logo twitter Europa Press
 

Pujada del 300%

Ser usuari verificat és gratis fins ara ja que, per ser-ho, és suficient amb sol·licitar-se'l als gestors de la xarxa i que aquests ho aprovin, però Musk vol que costin diners i planteja que els usuaris verificats contractin, si volen continuar sent-ho, el servei Twitter Blue, pel que es paguen ara uns 5 euros al mes (4,99, en realitat) i a les quotes del qual s'aplicarà una pujada del 300% que deixaria la mensualitat en 20 euros. Qui contracta aquest servei, a més de disposar d'un compte verificat, disposa de carpetes per guardar els seus tuits favorits, pot desfer i e3ditar tuits publicats en els 30 segons següents a l'enviament|tramesa, disposa d'una manera lectora que, se suposa, millora l'experiència a l'hora de llegir un fil i també pot personalitzar la icona de l'aplicació a la seva pantalla d'inici i foteses diverses.

Encara en l'aire

El plantejament, fins ara, és només una proposta, però no ha caigut gaire bé entre els usuaris. Sigui com fos, Musk sembla que arriba a Twitter amb ganes: ha acomiadat diversos directius, vol reduir la plantilla de manera més que notable i vol reformular el sistema de contractació de publicitat per a, segurament, pujar-lo, ja que ha enviat una carta als anunciants en la qual indica que Twitter aspira a ser "la plataforma de publicitat més respectada del món"