Gmail és, des de fa anys i per molt que algun despistat o nostàlgic mantingui comptes de Yahoo, Hotmail i fins a Terra, el servei de correu electrònic gratuït més utilitzat del planeta i aconseguir d'ell la màxima productivitat amb el mínim cost és ub objectiu que cada vegada persegueixen més usuaris. Els correus indesitjats o promocionals que omplen la safata d'entrada són el principal enemic d'aquest desig, però hi ha una manera de gestionar-los amb eficiència màxima.
Què es pot fer?
Una de les tècniques més simples és utilitzar variants de la teva direcció|adreça de correu amb l'objectiu que arribin a la teva safata d'entrada actual. Parell això, n'hi ha prou amb afegir el signe + i qualsevol paraula que elegeixis abans del símbol embadaleix @ de la teva direcció. Després, és suficient que configuris filtres per a enrutar o gestionar els missatges en funció de la direcció. Has de procedir de la següent manera:
Si el teu correu és, per exemple luisangelperez@gmail.com; n'hi ha prou que, quan vulguis rebre newsletters, registris el teu compte com luisangelperez+noticias@gmail.com o que, si del que es tracta és d'identificar clarament els assumptes urgents, informis els teus col·laboradors que remetin aquest tipus de correus a luisangelperez+urgente@gmail.com.
Crear filtres
Per mantenir ordenada la safata d'entrada, el següent pas és activar filtres i pots fer-ho seleccionant un missatge com a model i accedint al menú que s'obre clicant en els tres punts que apareixen en la part superior de la safata d'entrada. En fer-ho, s'obrirà una finestra emergent en la qual podràs configurar el filtre en qüestió i tenir la teva safata just com desitges.