Womanizer, fabricant de joguines electròniques de plaer adult, acaba de rubricar una singular aliança amb Hansgrohe, fabricant de productes de bany Prèmium. L'objectiu és convertir la dutxa en una experiència diferent per a les cada vegada més nombroses persones que inclouen les joguines per a adults en la seva quotidianitat. Efectivament, el que han dissenyat és el que imagines.
Capçal de dutxa
L'aliança de Womanizer i Hansgrohe té ja un primer resultat: un cap de dutxa amb ajustaments de raig i forma ergonòmica pensada específicament per a certs usos. La idea va sorgir després de confirmar Womanizer mitjançant una enquesta que un 68% de les dones consultades han tingut experiències sexuals soles o en companyia en la destra i que un 29% gaudeixen d'aquestes "un mínim de dues vegades a la setmana" al bany. A Espanya, el 34% de les dones consultades va indicar haver utilitzat el capçal de la dutxa per a aquests menesters.
Específic
El capçal dissenyat per Hansgrohe i Womanizer es denomina Wave i és resultat de tres anys de feina durant els quals s'han dissenyat dos prototips i s'han realitzat seixanta entrevistes i dones de tot el món han provat fins a cent mostres de producte i s'han recollit 4.000 respostes en qüestionaris. Des de Womanizer, Elisabeth Neumann, sexòloga i responsable d'investigació de l'empresa, explica que el nou dispositiu "representa un important pas endavant en la desestigmatització, ja que normalitza i incorpora saludables pràctiques sexuals a la nostra vida quotidiana aprofitant el poder de l'aigua per divertir|gaudir-se d'una experiència envoltant i satisfactòria en la intimitat de la seva pròpia dutxa". El 86% de les dones que han utilitzat el dispositiu indiquen que utilitzen Wave per desestressar-se i el 80% indica que Wave millora el seu estat d'ànim.