Marriott International, una de les cadenes d'hotels més importants del món, acaba d'estrenar plataforma: es denomina Oracle Hospitality OPERA Cloud i s'utilitzarà als seus establiments Luxury, Premium, Select Service i Midscale.

 

Solució integral

La nova plataforma proporciona als hotels una solució integral des de la qual gestionar vendes, plugins de partners i fins a esdeveniments. "El sistema ens permet que empreses com Marriott puguin oferir experiències excepcionals als seus clients, mentre impulsen la seva eficiència i els seus ingressos en totes les seves operacions", explica Alex Alt, vicepresident executiu i director general d'Oracle Hospitality.

Optimització

Amb aquesta nova eina, el grup podrà optimitzar les seves operacions hoteleres i les seves ofertes de productes per als clients, a més de centralitzar les dades del patrimoni global de la companyia, a fi d'oferir informació més valuosa i millorar la planificació i l'atenció al client. La plataforma que ha incorporat el grup Marriott també és apta per gestionar des de sales de reunions fins a bloqueig habitacions i càtering. Alhora, Marriott està optimitzant els seus sistemes de recursos humans amb una altra solució d'Oracle denominada Fusion Cloud Human Capital Management.