HP, la multinacional d'equips informàtics, i el Real Madrid han firmat en aquestes primeres setmanes de 2024 un acord de patrocini pel qual aquell fabricant es converteix en nou soci tecnològic preferent del club de futbol i, per primera vegada en la seva història, la samarreta del club lluirà en una de les mànigues el logotip d'una empresa. L'acord té un objectiu: accelerar la transformació digital de l'entitat i, expliquen ambdues parts, "millorar l'experiència dels aficionats" amb experiències personalitzades.

madrid
 

Fractura digital

Dins del pacte, HP, explica el Reial Madrid, "treballarà per reduir la fractura digital a través d'iniciatives que promoguin l'equitat digital per a milions de persones a tot el món". El Reial Madrid, club compromès, explica, "en la creació d'una comunitat esportiva més inclusiva", s'implicarà també en aquestes tasques.

De llarg recorregut

L'acord és de llarg recorregut i, segons Antonio Lucio, el director de Marleting i Assumptes Corporatius de HP, l'associació és una "oportunitat" de "crear amb el poder de la tecnologia noves i emocionants experiències per als aficionats gràcies a l'acord de dues marques icòniques". Recentment, l'Atlético de Madrid va emprendre un procés similar.