Els avenços tecnològics als videojocs són sorprenents i és que ja pots trobar fins a una jaqueta en la qual es noten els trets i cops del videojoc.
La idea d'aquest tipus de peces de vestir és que puguis sentir el que el teu personatge estableixi a mesura que avances al videojoc.
OWO Game i la jaqueta del moment
OWO Game és l'empresa espanyola que ha dissenyat la jaqueta amb què pots sentir des d'un tret fins a una carícia que rebi el teu personatge.
Segons l'empresa, la idea és que sigui una experiència completament immersiva, oferint al jugador una millor experiència.
![Jaqueta d'OWO Game Jaqueta d'OWO Game](/uploads/s1/20/10/06/33/chaqueta-de-owo-game_15_630x420.jpeg)
La jaqueta està equipada amb uns elèctrodes, els quals permeten que el jugador rebi o senti qualsevol tipus d'estímul referent al que estigui succeint al videojoc.
Aquests elèctrodes s'ubiquen a la part davantera i posterior del tors, per poder detectar i repetir les sensacions cap al teu cos.
Representants de l'empresa indiquen que l'objectiu és que es pugui convertir el món virtual en una mica més real.
Per poder aconseguir-ho és necessari agregar el sentit del tacte, d'aquesta manera els jugadors tornen en els protagonistes del joc amb sensacions i tot.
Aquesta jaqueta funciona amb tecnologia del tacte o hàptica, per aquesta raó ofereix una experiència més realista. Aquesta jaqueta a més es pot utilitzar amb les ulleres de realitat virtual i així el joc se'n va a un altre nivell.
Per la qual cosa els usuaris d'aquest metavers seran capaços de sentir una abraçada, una carícia, els rajos del sol o les gotes de la pluja.
![Jaqueta d'OWO Game Jaqueta d'OWO Game](/uploads/s1/20/10/06/45/chaqueta-de-owo-game_5_630x315.jpeg)
Però han d'estar clars que no totes les sensacions són agradables, ja que si reps un tret, si t'agafen d'un braç, el retrocés d'una arma, la caiguda lliure i fins i tot la ferida d'una daga.
Aquest és un dispositiu en què l'empresa ha invertit uns 1,2 milions d'euros, i tot i que encara es troba en fase de prova, ja tenen pensat la seva comercialització a nivell mundial.
Països com els Estats Units i el Japó és on s'ha vist un interès més gran per aquesta jaqueta, pel que l'empresa preveu que per a finals d'aquest any ja estigui disponible a un preu no major als 400 euros.