La subscripció a YouTube Prèmium baixa de preu, això amb la finalitat que els seus usuaris decideixin passar a la seva versió paga. D'aquesta manera oferir una sèrie de característiques i avantatges bastant interessants.

Encara que la majoria de les persones recorre a la versió gratuïta de YouTube, pot ser que amb la versió Prèmium s'emportin una molt bona sorpresa.

YouTube Prèmium

YouTube Prèmium

Quins són els avantatges que YouTube Premium ofereix i a un baix preu?

Encara que molts no tenen en compte que la subscripció a YouTube Prèmium baixa de preu és perquè no saben de quins són els avantatges que poden obtenir d'aquesta.

La possibilitat de descarregar vídeos en dispositius mòbils és una d'elles, pel que pots veure'ls més tard sense la necessitat de fer despeses de les teves dades 4 o 5 G.

YouTube Premium té certs avantatges

YouTube Premium té certs avantatges

Una altra de les funcions més destacades és la possibilitat de reproducció en segon pla, que et faciliten els continguts musicals o programes a l'estil magazine. Però una de les més destacades és l'accés a milions de cançons de YouTube Music.

Quin és el preu llavors de YouTube Prèmium?

Fins al moment YouTube només ofereix tres tarifes Prèmium, la que es considera normal que té un preu d'11,99 euros.

La familiar que és per a un màxim de 5 membres que té un valor d'uns 17,99 euros i la dissenyada per al sector estudiantil que té un cost d'uns 6,99 euros.

Ara ofereixen la possibilitat d'aconseguir aconseguir un descompte en oferir la possibilitat de pagar una subscripció anual.

YouTube Premium baixa el seu preu

YouTube Premium baixa el seu preu

En el cas d'Espanya la subscripció pot quedar en uns 10 euros al mes en pagar l'anualitat, als EUA aquesta pot quedar en 8,9 dòlars per la qual cosa torna una rebaixa bastant significativa.

Encara que el preu de 10 euros és un estimat, ja que a la pàgina de YouTube Premium per a Espanya encara no apareix l'opció anual. Podem mantenir l'esperança que molt aviat aquesta sigui una molt bona opció per a tots els espanyols.

Això és part de l'estratègia a què recorre aquesta plataforma, tal com com ho fan empreses streaming per aconseguir fidelitzar als seus serveis molts més usuaris.