Només el 2022, el volum de negoci del comerç electrònic va superar a Espanya els 72.000 milions d'euros, xifra que suposa un 25% que la registrada el 2021. Les dades, recollides per la Comissió Nacional de Mercats i Competència, demostren que, cada vegada, el canal on line importa més i que, per això, és fonamental per a qualsevol empresa disposar de portals i marketplaces actualitzats, funcionals i intuïtius. I també d'aplicacions mòbils modernes i fàcils d'utilitzar. Per això, Leroy Merlin acaba de millorar la seva app.

Què busquen?

El seu objectiu és brindar a l'usuari "una experiència de compra àgil, personalitzada i intuïtiva" i, així, entre les novetats inclouen un cercador més "avançat i personalitzat" amb molts més filtres i, també, una eina per finançar compres. Fins ara aquesta opció només estava disponible al web de Leroy Merlin. Fernando del Palacio, director executiu d'Omnicommerce de Leroy Merlin, ens explica les raons del canvi: "a mesura que els hàbits digitals del consumidor evolucionen, és necessari que els canals digitals i físics convergeixin. Volem que els nostres clients tinguin la millor experiència comprant a Leroy Merlin i, per a això, és fonamental continuar innovant i desenvolupant noves utilitats".

Millores a les botigues

Leroy Merlin disposa avui; a més de l'aplicació, el seu website i el seu canal de venda telefònica, de 134 botigues convencionals. La nova app millora també l'experiència als establiments físics perquè, en instal·lar-la, converteix el mòbil en un lector que permet, amb només apropar-lo a qualsevol producte, descobrir el seu preu, estoc i valoracions d'altres clients.