El món de la tecnologia està sent cada vegada més obert, però també les competències són molt més extenses. És per això que Lidl ha decidit afegir-se als purificadors intel·ligents.

Ja Xioami i Dyson havien generat dispositius semblants a aquests, però en aquest moment, Lidl ha decidit promocionar un producte de menys de 60 euros i que té efectes realment sorprenents.

Un purificador intel·ligent

No sabem quan van inventar el dentifrici intel·ligent, però de moment; t'anem comptant la nova invenció de Lidl (una cadena de supermercats) que està comercialitzant purificadors d'aire, un element que no pot faltar a la teva llar, que sota cap circumstància; es pot catalogar com una mala idea.

Tots els espanyols estan encantats amb la idea d'un purificador, però no sempre es pot pagar el seu cost tan alt. Per això, a través de l'empresa Silvercrest, Lidl està comercialitzant purificadors d'aire de tot just 60 euros.

Característiques del nou purificador

El producte compta amb una potència de 30W, té dimensions de 21 x 29,5 x 21 centímetres i alhora, es troba en la capacitat de purificar l'aire d'una estada com la d'un saló sencer, o fins i tot un dormitori.

Per controlar-ho, podràs fer ús d'un panell LED per gestionar el purificador, qui t'avisa la qualitat de l'aire en un moment específic.

Purificador d'aire

Si tens el color vermell, és molt dolent. Taronja mitjanament i el verd bastant bo. Saps que és el millor? Té un pes menor als 3kg, la qual cosa ho fa fàcil de transportar cap a diferents salons de la casa.

Disposa fins i tot de 3 filtres per filtrar substàncies i partícules de la llar. Si parlem de la ventilació, té fins a 4 modes de ventilació (automàtic, alt, lent i velocitat), d'aquesta manera, aconsegueix atrapar la pols de l'ambient de manera ràpida, evitant que tinguis tos o al·lèrgia per l'ambient.

Has de saber que conté un temporitzador incorporat, per això, el dispositiu pot descansar amb intervals d'1,2, 4 i fins a 8 hores. Funciona connectat a l'electricitat.

Sense cap dubte, és d'aquests productes que la seva qualitat-preu ho fan atractiu a la butxaca de qualsevol consumidor.