El Real Madrid, a més d'un dels clubs esportius més importants del món, és un client que totes les empreses volen tenir a la seva cartera. Fins ara, i en el referit a serveis de telecomunicacions, qui gaudia d'aquest privilegi era Telefónica, però ha deixat de ser així. Masorange, la firma resultat de l'acord de fusió rubricat per Orange i MásMóvil, acaba de fer-se amb el contracte i és ja a tots els efectes el nou soci tecnològic del Real Madrid durant la temporada que ara comença i unes altres dues més.

MASORANGE Reial Madrid.original
 

Acord

L'acord inclou una sèrie d'elements. D'una banda, considera drets d'imatge i hospitality, vinculats als primers equips i els seus jugadors i jugadores, i, també, la presència de la marca a l'Estadi Santiago Bernabéu tant en els suports habituals com en els nous espais, com l'halo LED 360è que corona de forma contínua la zona alta del renovat coliseu blanc. Masorange proveirà de connectivitat mòbil 5G i 5G+ a tots els empleats del club i, com a soci tecnològic, desenvoluparà projectes per optimitzar l'experiència dels seus clients durant els esdeveniments que tinguin lloc en el Bernabéu.

Publicitat i màrqueting

Club i empresa també col·laboraran en accions de màrqueting i publicitat vinculades als diferents canals de comunicació de club, com el canal Real Madrid TV, la revista Hala Madrid, el butlletí que s'envia periòdicament a fans i socis i el programa de fidelització Madridista. També desenvoluparan altres activitats de vinculació amb els aficionats a través de campanyes en xarxes socials. Així ho expliquen des de la companyia: "és una associació entre dues marques líders, que comparteixen una mateixa actitud i una mateixa convicció sobre les possibilitats de la tecnologia per elevar l'experiència del futbol que ve. La voluntat de Masorange és ser líder en satisfacció de client i el futbol és un vincle social al voltant del qual es construeixen gran part de les relacions i converses en l'actualitat, per la qual cosa per a nosaltres és una activitat i un contingut fonamentals per generar experiències de valor per als nostres clients."