El primer dia de funcionament de la campanya “La meva regla, les meves regles”, impulsada per la Generalitat i que distribueix gratuïtament a través de les farmàcies material reutilitzable d’higiene menstrual ha cridat l’atenció de més de 160.000 dones.

 

 

Descàrregues

Durant les primeres hores de la campanya, informa la Generalitat, s'han descarregat 166.145 codis QR a través de l’app de La Meva Salut per poder anar a buscar el producte escollit a la farmàcia. A més, 38.000 dones s’han acostat a les farmàcies el primer dia de funcionament del projecte i, d’elles, 20.776 ja s’han endut el producte escollit a casa i 17.218 l’han reservat i el podran recollir en les properes hores.

Objectiu

La iniciativa, expliquen des de la Generalitat, busca garantir l’exercici dels drets sexuals i reproductius de la població catalana amb un triple objectiu de justícia social, de gènere i climàtica. En paral·lel a l’activació, el Govern ha posat en marxa una campanya de comunicació en la qual s’indica que, quan es trien productes d’higiene menstrual reutilitzables, s’estalvia i es cuida el planeta.