El 95% dels viatgers espanyols, almenys segons una enquesta realitzada pel portal Skyscanner, està disposat a explorar destinacions diferents de les clàssiques i aspira a viatjar a algun destí inèdit el 2024. Tanmateix, la majoria d'ells se senten "desconcertats" a l'hora d'emprendre una reserva. El 59% esmenta el preu com a principal element dissuasiu i el 32%, la dificultat per decidir. En aquest context, el portal Skysacanner acaba de llançar un nou servei: l'Agència Everywhere.

 

Què és?

L'Agencia Everywhere és una campanya pop up que, expliquen des del portal, "posa en contacte els usuaris amb viatgers experts que han visitat països de tot el món, per oferir-los consells sobre els seus viatges el 2024. Skyscanner activa aquesta iniciativa, assenyalen, "en resposta a les demandes dels viatgers que estan interessats en descobrir nous llocs però que, de vegades, tenen dificultats per fer-ho". Segons la seva última enquesta, el 89% dels viatgers espanyols considera que les mateixes destinacions es "perpetuen repetidament" a través de les xarxes socials i els mitjans de comunicació convencionals, com la televisió i el cinema. Tot això, expliquen els promotors de l'enquesta, se'n concreta en "un sentiment generalitzat de cansament cap a les atraccions turístiques més trillades" Vuit de cada deu enquestats també afirmen que confiarien més en els consells de viatgers experimentats que puguin donar compte de primera mà de les seves experiències i opinions.

Com funciona?

Els usuaris poden reservar una videotrucada de deu minuts amb un "Agentes Everywhere per a una sessió de consultoria personalitzada. Les places són limitades i les reserves es realitzaran per ordre d'arribada. Per a aquells que es quedin sense plaça, Skyscanner també ha creat la Guia Everywhere, una eina interactiva online que recopila consells d'alguns dels "Agents Everywhere" i dades de Skyscanner sobre el dia més barat per viatjar i els preus mitjana d'estades en hotels de 3 estrelles per a cada recomanació de destí.