La reconeguda plataforma Netflix estaria estudiant la possibilitat d'oferir un nou model de subscripció amb anuncis, però per un preu menor.
Això es deu que aparentment han perdut uns 200.000 abonats, la qual cosa els ha ocasionat la disminució dels seus guanys de manera significativa si es compara amb anys anteriors.
La nova proposta de Netflix
Aquesta nova proposta de Netflix, pel que sembla ha sorgit durant una reunió virtual en la qual es va anunciar la quantitat de subscriptors que han perdut i com això s'ha vist reflectit en els guanys de la companyia.
Encara que es va deixar clar que sempre apostarien per un servei en el qual la complexitat de la publicitat no interferís amb l'ús de la plataforma.
Han indicat que volen donar-li més opcions als consumidors, permetent-los que obtinguin una opció amb un preu més baix però havent de tolerar la publicitat.
Una proposta que pot es dugui a terme en 1 any o dos, però que en alguns països de Llatinoamèrica sembla que ja s'ha començat a aplicar una opció similar.
També cal deixar clar que plataformes que són competència de Netflix, com HBO Max i Hulu ja ofereixen l'opció de la subscripció, però amb breus pautes publicitàries.
Els representants de Netflix estan buscant la manera que no es generin més perdudes, ja que en donar-se la notícia de la perduda d'aquesta quantitat de subscriptors les accions d'aquesta empresa van caure un 28%.
Tanmateix, ha deixat clar que hi ha diversos factors que poden estar afectant-los i no només sigui el pagament de la subscripció.
L'aparició de plataformes com Disney+, Apple i HBO Max són una d'elles; així com la suspensió dels seus serveis a Rússia els en genero una de perduda de 700.000 abonats.
Així com, la inestabilitat que ha generat la guerra de Rússia i Ucraïna, i la paralització dels rodatges a causa de la pandèmia són factors importants en les pèrdues de Netflix.
Tanmateix, han indicat que un factor determinant és l'ús compartit del compte d'un usuari entre diverses persones.
Per la qual cosa busquen una opció que els permeti continuar compartint el compte, però que s'hagi de fer un pagament per això.
Tal és el cas del programa pilot que han portat en països com Xile, el Perú i Costa Rica en el cobressin un import addicional als usuaris que comparteixin les seves credencials amb persones que visquin fora de la llar.