Lligar, des que existeixen aplicacions informàtiques per a això, requereix noves tècniques. Ara, Tinder, l'aplicació de cites més utilitzada a Occident, planteja una nova proposta: un pla de pagament de 499 euros mensuals. Val la pena fer front a aquest desemborsament de 6.000 euros a l'any?
Més d'un terç dels espanyols utilitza Tinder cada dia
A Espanya, Tinder és la plataforma favorita per conèixer gent i lligar. Tant és així que un 36% de la població admet utilitzar-la diàriament. Gairebé tots, fan ús de la versió gratuïta –així s'indica en un estudi realitzat aquesta primavera- però la companyia que gestiona l'aplicació (Match Group) ha decidit llançar una subscripció més que exclusiva, ja que per accedir-hi no n'hi haurà prou amb voler pagar el que costa: només podran contractar-la els qui rebin una invitació cursada per un altre usuari que ja gaudeixi d'aquest pla.
Què ofereixen?
Match Group calcula que, a tot estirar, contractarà aquest pla un 1% dels seus usuaris. Disposar d'ella implica obtenir prioritat per enviar missatges directes, eliminar anuncis, tenir accés a noves funcions abans que la resta i, segurament el més important, obtenir a Tinder una insígnia de verificació denominada Select que es podrà lluir en el perfil. Si així ho desitja l'usuari, podrà limitar l'accés al seu perfil als usuaris d'aquest pla de subscripció. En definitiva, ofereixen just això per la qual cosa, cada vegada, més gent està disposada a pagar: exclusivitat i distinció. I si Partit Group llança el servei, és perquè entén que hi ha mercat.