L'ús del soroll blanc com a teràpia és més comú del que pensa, tanmateix, en els últims dies s'ha sabut sobre la queixa de certs pares. A causa dels canvis que ha tingut google respecte al soroll blanc.
Aquests indiquen que el nou soroll blanc dels altaveus de Google pot estar perjudicant la jornada de son o descans dels seus fills.
Però per què el soroll blanc de l'altaveu de Google s'ha convertit en un problema per als pares?
El soroll blanc és utilitzat com a teràpia perquè els beus puguin dormir tranquil·lament, ja que segons indiquen aquest so és molt semblant al que els petits escolten quan estan en gestació.
L'empresa Google compta amb altaveus capaços de reproduir el soroll blanc, aquestes són la NestHub o Nest àudio. Fa poc se li ha fet una modificació al so original, segons els usuaris ara és més lleu i la durada és menor.
Per això aquestes persones indiquen que ni ells utilitzant l'equip per dormir o els seus fills poden descansar en veritat. Ja que ara el soroll blanc es repeteix cada 10 minuts, per la qual cosa es torna molest, perjudicant el somni dels nadons.
Aquestes queixes s'han fet sentir al fòrum de la companyia, en la qual diversos pares han fet saber que estan en contra de les modificacions que han fet i li demanen l'empresa que desfaci els canvis.
Google dona resposta als canvis del soroll blanc dels seus altaveus
Els reclams dels clients de Google no només s'han fet al seu fòrum, sinó que a Twitter hi ha usuaris que han deixat saber la seva inconformitat.
L'empresa Google s'ha pres molt seriosament les queixes d'aquestes persones, per la qual cosa ha donat resposta als seus usuaris. Sol·licitant-los certa informació per verificar el problema del soroll blanc als seus altaveus.
L'usuari de la xarxa social Twitter ha fet la consulta directament al compte de Google Nest. Aquest va rebre resposta del compte Made by Google, des d'on li van indicar que els agradaria ajudar el més aviat possible. Fins i tot van indicar que no tenien informació sobre el motiu pel canvi del soroll blanc a Google Home. Tanmateix, van deixar saber que estaven en procés de treball per oferir un servei agradable per als seus usuaris.
No passat gaire temps des d'això i l'empresa ja ha respost al seu fòrum a les queixes dels seus usuaris manifestant que si havien tingut un problema que va afectar el soroll blanc dels seus altaveus. L'empresa va explicar que el problema ja havia estat reparat i, per tant, el soroll blanc havia començat a funcionar com ho feia abans, sense canvis o problemes.