T'agraden les sorpreses? Segur que sí i, com a tu, a centenars de milers de persones. Arran d'aquesta passió compartida per l'inesperat, el 2020 va néixer Waynabox, empresa pionera en oferir viatges sorpresa per a regal. Ara, el seu tercer any de funcionament, la marca es fixa un desafiament: superar els 10 milions d'euros de facturació i fer feliços des de gener i fins al final de l'estiu 15.000 viatgers de tot Europa.
Líders en el seu segment i part del grup Atresmedia
La companyia és l'empresa líder en escapades sorpresa a Espanya i Europa i forma part del grup Atresmedia des de març d'aquest mateix any. Nascuda a Catalunya, Waynabox és una travel tech que ha aconseguit superar en aquest 2023 les xifres de viatgers pre Covid i doblegar la xifra de negoci de 2019 -l'últim any abans de la pandèmia.
Com funciona?
En fer la reserva, el viatger elimina les destinacions que no vol visitar ebtre els oferts en una llista i no serà fins i tot 48 hores abans de viatjar que Waynabox li reveli la seva destinació sorpresa, incloent vol i hotel. Des de 2020, Waynabox també organitza escapades i rutes en cotxe i camper per Espanya, per sorprendre així els aventurers que prefereixen viatjar per carretera. 150.000 viatgers d'Espanya, França, Itàlia, Portugal i el Regne Unit han viatjat ja amb Waynabox. Actualment, és possible visitar més de 80 destinacions sorpresa a Europa, Amèrica i l'Àfrica. La inclusió de l'empresa en el grup Atresmedia ha estat possible gràcies al sistema de publicitat a canvi d'accions, el que ha permès a Waynabox llançar una ambiciosa campanya publicitària que, explica el seu director executiu d'operacions Jordi Agustí, els està fent assolir "números rècord".