La quotidianitat és complicada i, molt més encara, en un moment en el qual|que l'inestable mercat laboral (o les necessitats de formació) fan que, sovint, calgui emprendre noves etapes laborals (i vitals) en ciutats diferents. En aquest context, aplicacions com Webel, eina global de serveis a domicili, guanyen en valor. Per què? Doncs perquè permet als usuaris comparar entre milers de perfils professionals qualificats i valorats per tramitar els seus serveis de forma senzilla i ràpida, fins i tot en entorns desconeguts. És la versió moderna de les pàgines grogues.
Webel creix i es consolida
Només el 2023, la companyia ha registrat més de 350.000 descàrregues (un 300% respecte a l'any passat) el que ha fet sobrepassar els 250.000 usuaris, els qui ofereixen unes valoracions mitjanes de 4.89 sobre 5 als serveis contractats a través de l'app, prioritzant la comoditat, rapidesa i seguretat de la plataforma. Per als usuaris és útil però també per als professionals, perquè els obre un mercat de clients potencials el que abans no podien accedir. Per als professionals que confien en Webel, l'aplicació s'ha convertit en el canal per crear i incrementar la seva pròpia cartera de clients. Dins de la plataforma, els professionals mantenen un total control sobre els seus preus, zones de treball i horaris. Això els assegura la màxima flexibilitat i seguretat, havent de fer front únicament a la comissió més baixa de tot el mercat (menys de 10%). Un professional que se serveix de la plataforma Webel per aconseguir contractes, pot arribar a guanyar a prop dels 2.000€ al mes.
Quins serveis ofereixen?
Els serveis de l'app, entre els quals destaquen especialment els de neteja manetes i planxa, s'han multiplicat aquest últim any un 650%, arribant a tancar 75.000 operacions. Més del 80% d'aquests són contractats per clients recurrents i el 99.5% es realitzen satisfactòriament. Aquestes xifres s'han traduït en la creació indirecta de més de 5.000 llocs de treball. Amb preus un 25% més reduïts que la mitjana del mercat i amb màxima garantia de satisfacció, Webel arrencava el seu 2023 amb presència a Madrid, Barcelona i Saragossa, i durant l'any han aconseguit expandir-se a València també. Dins dels seus clars objectius per a 2024, la companyia busca sumar entre 15 i 20 ciutats més a la península.