La introducció per Womanizer d'una joguina sexual específica per a dones i centrament en el seu plaer, va revolucionar tot el sector marcant una fita en un mercat històricament centrat en els interessos masculins. L'enfocament pioner de Womanizer va elevar el discurs entorn de la sexualitat femenina i, alhora, va aplanar el camí per a una inclusió més gran i diversitat al sector dels productes de benestar sexual. De l'inici d'aquesta revolució fa ja deu anys.

El 2014

La història de Womanizer va començar el 2014 a Alemanya. A Metten (Baviera) Un inventor i la seva esposa, Michael i Brigitte Lenke, van llegir que la meitat de les dones rares vegades o mai arriben a l'orgasme i es van decidir a canviar aquesta realitat. Els seus primers productes creats van ser W100, Pro40 (2015) i W500 amb vidre|cristall Swarovski (2016), a més d'altres molts que van seguir. Womanizer va arribar als Estats Units el 2018. Aquest també va ser un any d'innovació amb dues noves característiques, Smart Silence i Autopilot, que van arribar amb la joguina Womanizer Premium. La innovadora tecnologia Smart Silence és una de les maneres diferencials de les joguines Womanizer, per la qual la joguina només es posa en marxa quan es troba en contacte amb la pell. Quan no està en ús, la joguina entra en mode d'espera el que fa que el dispositiu sigui més silenciós i també evita distraccions.

 

El futur

Aquest any 2024 se celebra el 10è aniversari de la marca i s'esperen noves innovacions tecnològiques com Womanizer Next, el nou producte estavella que integra la tecnologia 3D Pleasure Air. Aquest dispositiu d'avantguarda incorpora un nou motor lineal que permet personalitzar la profunditat de l'estimulació sense contacte per proporcionar una sensació més intensa i enriquida. Gràcies a la seva manera Climax Control, aquesta joguina proporciona una experiència de plaer més natural i més profunda, sense sobreestimulació. A més, gràcies al nou motor, destaca com el model més silenciós fins ara.

Desestigmatitzant el plaer

Una de les contribucions més significatives de Womanizer és el seu paper a l'hora de fer caure les barreres de la vergonya i l'estigma associats al plaer femení. En introduir una eina discreta i eficaç per a la satisfacció sexual, la marca ha permès a les dones abraçar els seus desitjos per si mateixes i sense temor de ser jutjades. En aquest context, i amb la seguretat que les dones han estat històricament oblidades en la investigació del plaer sexual i la seva relació amb la salut, la companyia s'ha fixat una tasca: invertir 250.000 euros en els propers cinc anys en la investigació sobre la salut sexual femenina, el benestar sexual i el plaer sexual. Aquests diners es destinaran a investigadores i metgesses de tot el món que desitgin realitzar estudis en aquestes àrees