Prendre menjar porqueria pot sortir molt rendible. Sinó que li diguin a la Rylee Stuart, una noia de 13 anys de la ciutat costanera de Gold Cost, Austràlia. Gràcies a passar-se una tarda menjant patates de la marca Doritos ha aconseguit 20.000 dòlars, gairebé 17.000 euros.

Fa uns dies aquesta adolescent australiana es va trobar amb un dorito estrany entre tots els que hi havia a l'envàs. La seva raresa? En lloc de ser totalment pla, com la resta, aquest estava inflat. Davant d'aquest fet insòlit, Stuart va decidir penjar un vídeo de la patata al seu Tik Tok. "És valuós o només me l'hauria de menjar?", preguntava en el clip.

@m0mmymilkerza

They should start making these ##swag

♬ original sound - Tubbo 👏🏻

Subhasta a Ebay

El Tik Tok es va fer viral i en un dels comentaris un usuari de la xarxa va proposar-li vendre'l. Stuart va seguir el seu consell i va iniciar una subhasta a Ebay, una web dedicada a la compravenda d'objectes a través d'internat. Malgrat que la suma inicial que demanava Stuart era de només 0,99 dòlars amb 6,20 dòlars extres per les despeses d'enviament, la xifra que n'oferien els usuaris va anar pujant ràpidament.

De fet, en pocs dies un usuari ja havia ofert 20.000 dòlars pel "puffed Dorito" (el Dorito inflat en anglès). Més tard un usuari va arribar a oferir 100.000 dòlars per la patata. Amb tot, la mateixa adolescent va confesar hores després que tot es tractava d'un experiment sociològic i que en cap moment havia tingut la voluntat de vendre el Dorito inflat. 

Gir en el guió

Això, però, no ha impedit que Stuart s'embutxaquí milers de dòlars gràcies a aquesta experiència. Segons explica el diari australià News, els responsables de la marca han decidit premiar-la per la seva "audaç emprenedoria" i "ingenuïtat". Per la qual cosa l'han premiat amb 20.000 dòlars. 

"Han estat un parell de dies convulsos per a Rylee i la seva família i ens ha encantat seguir la seva història", va explicar la responsable de màrqueting de la companyia, Vandita Pandey, "ens ha impressionat molt l’atreviment i esperit emprenedor, de manera que volíem assegurar-nos que la família Stuart fos recompensada per la seva creativitat i amor per Doritos".

 

Imatge principal, el "puffed Dorito" / Tik Tok