El consorci Turisme de Barcelona ha presentat nous productes vinculats amb la celebració, entre agost i octubre de la Copa Amèrica de Vela a la ciutat, una iniciativa que incideix en el desenvolupament de l’estratègia d’economia i turisme blaus per impulsar el turisme de qualitat i promoure el llegat de l’esdeveniment nàutic entorn de l’economia blava, a més de tenir en compte que segons un estudi de l’Observatori del Turisme a Barcelona, el turisme blau vinculat a la vela i als esports nàutics representa el 5,7% dels visitants que pernocten a la ciutat.

Aquests tres productes al voltant del turisme nàutic i de la Copa Amèrica de Vela estan pensats per a diferents públics, que s’afegeixen a la Barcelona Card Sea, que va sortir fa uns mesos com a prèvia pensant en aquest tipus de perfil. Aquests nous productes han estat pensats i elaborats en col·laboració amb l’organització de la Copa Amèrica i ja es poden adquirir i són els següents: 

  • America’s Cup 360º
  • America’s Cup Premium Card
  • Barcelona Best Experience

America’s Cup 360º

La nova targeta va adreçada al visitant de poder adquisitiu alt i mig alt, que vol seguir la regata de prop. A un preu de 199,95 euros, la targeta permet conèixer la Copa Amèrica de Vela per mar, terra i aire i ofereix un vol panoràmic en helicòpter per la costa de Barcelona, una visita guiada a bord de Las Golondrinas per veure de prop les bases dels equips, i una visita guiada a peu pel passeig Marítim, i, a partir del 22 d'agost permetrà accedir al Race Village i a l'America's Cup Experience, centre divulgatiu i expositiu de la Copa Amèrica. A més, amb la targeta hi ha també descomptes exclusius en botigues, restaurants, activitats nàutiques, museus i espais de lleure de la ciutat i descomptes del 10% en les experiències del web a Barcelona i Catalunya. Finalment, els qui disposin de la targeta podran també accedir a algunes de les millors opcions com la possibilitat de veure la competició a bord d’una embarcació des de primera línia del camp de regates.

America’s Cup Premium Card

Aquest és un producte exclusiu adreçat al públic més Premium que viatjarà a Barcelona convidat pels equips o empreses patrocinadors, per assistir o seguir la regata de la Copa Amèrica de Vela. No és un producte pensat per vendre al públic final sinó per a empreses, convidats i persones vinculades d’alguna manera als espònsors o als proveïdors entorn de la regata que es mouen en paquets més exclusius i personalitzats. A un preu de 1.500 euros per a 2 persones, la targeta Gold es produirà sota demanda i es posarà a la seva disposició un guia per conèixer bé la ciutat, un servei de transfer per desplaçar-se, una reserva en un restaurant d’autor amb menú i maridatge Copa Amèrica, i la visita privada en exclusiva en alguna de les principals atraccions turístiques així com servei de consergeria o d’assistència permanent.

Barcelona Best Experiences

Finalment, The Barcelona Best Experiences és un nou catàleg d’experiències úniques i singulars de qualitat i amb la garantia dels millors experts, per conèixer Barcelona i Catalunya. Experiències genuïnes i memorables per viure Barcelona com un resident local. Organitzades en deu categories temàtiques, el nou catàleg busca descentralitzar, diversificar i desestacionalitzar l'oferta turística de Catalunya i Barcelona. Aquest projecte destaca per oferir una de les eines més innovadores en el sector del turisme Premium i de luxe: la personalització i customització d'experiències a partir de la Barcelona Card Sea, una targeta temàtica relacionada amb la cultura marítima per difondre i reforçar el relat al voltant de Barcelona i el mar i estendre la pràctica dels esports nàutics a la ciutadania i als visitants d’una ciutat amb mar. La Barcelona Card Sea ofereix 14 activitats, com ara sortides en vaixell, esports nàutics o visites a museus marítims o relacionats amb el mar. El preu és de 85 euros i es poden dur a terme totes aquestes activitats durant 7 dies.
 

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!